Gå til innhold

noen som vet?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Og oxynorm gikk fort ut av kroppen? Tok en gang i natt og en gang i dag, er skikkelig sliten nå for stod opp ett i natt. Vil bare bli beroliget sånn at jeg kan ta vival,imovane og seroquel. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei stjernestøv, jeg aner ikke hvem eller hvor du er, men fra det jeg har lest deg skrive her før synes jeg du virker helt fantastisk kul som står opp for det som er rett samtidig som du holder deg flytende. Det er vel ikke er noe særlig, kanskje at jeg sier det kan få deg til å trekke pusten litt og slappe av litt?

Selv får jeg ikke mer medisin pga. misbruk i forsøk på å aldri våkne igjen, men jeg greier meg særlig hvis jeg tar meg ut på trening eller går en lang tur på 2 timer.

Anonymkode: e1963...f8d

Hei. Det var nå fint sagt, takk for det. skal i hvert fall sove godt i natt. 

ok. Ikke bra det da at du ikke ville våkne igjen. 

Skrevet
stjernestøv skrev (3 timer siden):

Og oxynorm gikk fort ut av kroppen? Tok en gang i natt og en gang i dag, er skikkelig sliten nå for stod opp ett i natt. Vil bare bli beroliget sånn at jeg kan ta vival,imovane og seroquel. 

Ja, oxynorm går relativt fort ut av kroppen, det står i felleskatalogen at virkningstiden er 6 timer. 

stjernestøv
Skrevet
frosken skrev (9 timer siden):

Ja, oxynorm går relativt fort ut av kroppen, det står i felleskatalogen at virkningstiden er 6 timer. 

Jo takk, jeg tok nå medisinene mine og sov godt i natt. 

stjernestøv
Skrevet

Håper jeg slipper å ta oxynorm i dag, må bare når det gjør så vondt. Får vel gå til legen kanskje om det fortsetter, skulle jo det. har bare ikke lyst på sykehuset og drenere den væsken ut. Det er jo et styr. 

Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Håper jeg slipper å ta oxynorm i dag, må bare når det gjør så vondt. Får vel gå til legen kanskje om det fortsetter, skulle jo det. har bare ikke lyst på sykehuset og drenere den væsken ut. Det er jo et styr. 

Du må ta helsen din på alvor. At det er et styr er ikke god nok grunn til å droppe å gjøre som legen har sagt angående smertene.

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Du må ta helsen din på alvor. At det er et styr er ikke god nok grunn til å droppe å gjøre som legen har sagt angående smertene.

Ok. Er bare så sliten nå og det er lite jeg orker, må tvinge meg selv til det. 

Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Ok. Er bare så sliten nå og det er lite jeg orker, må tvinge meg selv til det. 

Det forstår jeg veldig godt. Men du vil bli mindre sliten med mindre smerter.

Endret av Glitter
stjernestøv
Skrevet (endret)
Glitter skrev (7 minutter siden):

Det forstår jeg veldig godt. Men du vil bli mindre sliten med mindre smerter.

ja kanskje det men har nådd et punkt der jeg ikke orker mer, likevel må jeg det. 

Endret av stjernestøv
stjernestøv
Skrevet

Får selvmordstanker når smertene er der, vil ikke ha det sånn men vil ha fred. Og det er så mye annet nå, vil ha fred fra det og. 

Skrevet
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Får selvmordstanker når smertene er der, vil ikke ha det sånn men vil ha fred. Og det er så mye annet nå, vil ha fred fra det og. 

Du må kontakte legen i morgen, evt legevakten i dag. Du kan ikke gå ubehandlet.

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (15 minutter siden):

Du må kontakte legen i morgen, evt legevakten i dag. Du kan ikke gå ubehandlet.

Det er ikke så vondt akkurat nå, det kommer og går. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Det er ikke så vondt akkurat nå, det kommer og går. 

Du har veldig mye å forholde deg til akkurat nå. Men det hadde vært fint om du fikk en time hos fastlegen og fortalte om smerteanfallene. Dersom evt. drenering kun har til hensikt å redusere smertene, så kan du jo selv velge litt hvor fort det bør gjøres - men om det å utsette har noen helsemessig risiko, så bør du prioritere å få det gjort. Dette kan du si til fastlegen. Det er lett å forstå at situasjonen med foreldrene dine gjør at du kvier deg for enda flere krevende ting. Kan du ikke bare få bestilt en time hos fastlegen og så kan dere sammen vurdere om du kan utsette eller ikke?

stjernestøv
Skrevet
frosken skrev (1 time siden):

Du har veldig mye å forholde deg til akkurat nå. Men det hadde vært fint om du fikk en time hos fastlegen og fortalte om smerteanfallene. Dersom evt. drenering kun har til hensikt å redusere smertene, så kan du jo selv velge litt hvor fort det bør gjøres - men om det å utsette har noen helsemessig risiko, så bør du prioritere å få det gjort. Dette kan du si til fastlegen. Det er lett å forstå at situasjonen med foreldrene dine gjør at du kvier deg for enda flere krevende ting. Kan du ikke bare få bestilt en time hos fastlegen og så kan dere sammen vurdere om du kan utsette eller ikke?

Ja jeg har det. jo kan jo bestille en time da og snakke om det. 

stjernestøv
Skrevet
frosken skrev (4 timer siden):

Men han kirurgen jeg snakket med sa jo at det ikke var noe livstruende, så skrev de at de ikke kunne gjøre noe siden jeg var samtykkekompetent. Men lurer jo på hvorfor de skrev jeg skulle kontakte legevakt eller 113 hvis jeg fikk vondt igjen. 

Skrevet
stjernestøv skrev (24 minutter siden):

Men han kirurgen jeg snakket med sa jo at det ikke var noe livstruende, så skrev de at de ikke kunne gjøre noe siden jeg var samtykkekompetent. Men lurer jo på hvorfor de skrev jeg skulle kontakte legevakt eller 113 hvis jeg fikk vondt igjen. 

Nettopp derfor du må holde kontakt med fastlegen, dere må holde styr på at ikke tilstanden forverres og det inntreffer komplikasjoner. 

stjernestøv
Skrevet
frosken skrev (33 minutter siden):

Nettopp derfor du må holde kontakt med fastlegen, dere må holde styr på at ikke tilstanden forverres og det inntreffer komplikasjoner. 

ja det er vel sant, vet ikke hva som kan hende jeg i grunn. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...