Gå til innhold

Er det hyggelig med tilbakemelding på legelisten.no?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

@nachnooer det noe som blir snakket om blant kollegaene eller er det ingen som bryr seg om det?

Anonymkode: 112fc...962

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke alle tilbakemeldingene på Legelisten som er positive da?

Anonymkode: 0c1ac...e39

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Der sier du noe.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tenkte på om man har noe positivt å si.

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Mange leger er i mot det. En FL jeg hadde der en gang fikk elendige tilbakemeldinger. Det er sikkert ikke noe hyggelig. Og invaderende er det også. Det er jo ingen kvalitet-sjekk på de som  vurderer de.

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (17 minutter siden):

Mange leger er i mot det. En FL jeg hadde der en gang fikk elendige tilbakemeldinger. Det er sikkert ikke noe hyggelig. Og invaderende er det også. Det er jo ingen kvalitet-sjekk på de som  vurderer de.

Skjønner godt at flere er imot det!

Skrevet

Da jeg hadde byttet til min forrige fastlege, så leste jeg på legelisten og han fikk elendige skussmål. Men bedre fastlege har jeg aldri hatt før. Dessverre så sluttet han som fastlege. Hvis legene leser der, så kan det jo ikke akkurat være noe hyggelig å få masse kritikk.   Kritikk som en ikke kan forsvare seg mot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...