AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Jeg får kanskje ny behandler om ikke lenge og jeg lurer på hvordan jeg kan åpne raskest mulig opp? Jeg er veldig motivert til å komme i gang med å snakke om det viktigste med en gang samtidig som jeg er veldig nervøs for å åpne opp og være ærlig. PS: Jeg har lang erfaring som pasient, men ikke med å åpne opp med en gang. Anonymkode: 5ebdc...378 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg får kanskje ny behandler om ikke lenge og jeg lurer på hvordan jeg kan åpne raskest mulig opp? Jeg er veldig motivert til å komme i gang med å snakke om det viktigste med en gang samtidig som jeg er veldig nervøs for å åpne opp og være ærlig. PS: Jeg har lang erfaring som pasient, men ikke med å åpne opp med en gang. Anonymkode: 5ebdc...378 Hva er problemstillingen? Anonymkode: fbc91...b3d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er problemstillingen? Anonymkode: fbc91...b3d Negative tanker om meg selv, dårlig selvtillit og selvfølelse, vanskeligheter med relasjoner (å åpne opp og bli kjent er veldig vanskelig, har f.eks aldri hatt kjæreste) for å nevne ett par ting. Anonymkode: 5ebdc...378 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Negative tanker om meg selv, dårlig selvtillit og selvfølelse, vanskeligheter med relasjoner (å åpne opp og bli kjent er veldig vanskelig, har f.eks aldri hatt kjæreste) for å nevne ett par ting. Anonymkode: 5ebdc...378 Takk. Jeg ville sagt det som det var. At du ønsker å åpne raskt opp. Anonymkode: fbc91...b3d 0 Siter
Vendi Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg får kanskje ny behandler om ikke lenge og jeg lurer på hvordan jeg kan åpne raskest mulig opp? Jeg er veldig motivert til å komme i gang med å snakke om det viktigste med en gang samtidig som jeg er veldig nervøs for å åpne opp og være ærlig. PS: Jeg har lang erfaring som pasient, men ikke med å åpne opp med en gang. Anonymkode: 5ebdc...378 Kanskje du har en epikrise fra forrige behandler? Da vet jo den nye behandleren din hva hovedproblemstillingen din er (hvis den er blitt lest). Jeg tenker at det like gjerne kan være den nye behandleren som tar opp det som er vanskelig for deg, som en slags innledning. Det hadde jo vært fint for deg å slippe å ta opp alt på nytt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Vendi skrev (1 time siden): Kanskje du har en epikrise fra forrige behandler? Da vet jo den nye behandleren din hva hovedproblemstillingen din er (hvis den er blitt lest). Jeg tenker at det like gjerne kan være den nye behandleren som tar opp det som er vanskelig for deg, som en slags innledning. Det hadde jo vært fint for deg å slippe å ta opp alt på nytt. Ja, jeg har epikrise men det står ikke om noe av det jeg ønsker å jobbe med nå dessverre. Men kanskje jeg kan skrive ett dokument selv? Jeg synes i alle fall det er lettere å skrive og gi det så behandler kan lese enn å skulle si det muntlig. Anonymkode: 5ebdc...378 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.