Gå til innhold

Åpne raskt opp til ny behandler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får kanskje ny behandler om ikke lenge og jeg lurer på hvordan jeg kan åpne raskest mulig opp? Jeg er veldig motivert til å komme i gang med å snakke om det viktigste med en gang samtidig som jeg er veldig nervøs for å åpne opp og være ærlig. 

PS: Jeg har lang erfaring som pasient, men ikke med å åpne opp med en gang.

Anonymkode: 5ebdc...378

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg får kanskje ny behandler om ikke lenge og jeg lurer på hvordan jeg kan åpne raskest mulig opp? Jeg er veldig motivert til å komme i gang med å snakke om det viktigste med en gang samtidig som jeg er veldig nervøs for å åpne opp og være ærlig. 

PS: Jeg har lang erfaring som pasient, men ikke med å åpne opp med en gang.

Hva er problemstillingen?

Anonymkode: fbc91...b3d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er problemstillingen?

Negative tanker om meg selv, dårlig selvtillit og selvfølelse, vanskeligheter med relasjoner (å åpne opp og bli kjent er veldig vanskelig, har f.eks aldri hatt kjæreste) for å nevne ett par ting. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Negative tanker om meg selv, dårlig selvtillit og selvfølelse, vanskeligheter med relasjoner (å åpne opp og bli kjent er veldig vanskelig, har f.eks aldri hatt kjæreste) for å nevne ett par ting. 

Takk. Jeg ville sagt det som det var. At du ønsker å åpne raskt opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...