AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Redd for avvisning, ikke god nok, bli gjennomskuet som “dårlig”. Unngår relasjoner, selv om jeg egentlig ønsker dem. Følelse av å være verdiløs, til bry, håpløs. Veldig opptatt av hva andre mener, analyserer samtaler i ettertid. Holder deg tilbake, tar på “maske”, vil ikke ta plass. Dårlig selvtillit Anonymkode: 0d2ef...d15 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Kanskje, men også lav selvtillit/lavt selvbilde? Anonymkode: 828d6...268 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Kanskje, men også lav selvtillit/lavt selvbilde? Anonymkode: 828d6...268 Ja, at alt bare skyldes den dårlige selvtilliten min? Kan godt være. Hva kan man gjøre for å få bedre selvtillit egentlig? Anonymkode: 0d2ef...d15 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, at alt bare skyldes den dårlige selvtilliten min? Kan godt være. Hva kan man gjøre for å få bedre selvtillit egentlig? Anonymkode: 0d2ef...d15 Jeg tenker at du må finne noe å gjøre som gir deg mestring. Da vil du kunne få bedre selvtillit. Anonymkode: 828d6...268 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.