AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Kjenner meg ekstremt sutrete som ikke fikser livet selv/alene. Anonymkode: 541f0...64c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjenner meg ekstremt sutrete som ikke fikser livet selv/alene. Anonymkode: 541f0...64c Vi må jo fikse livet alene, de er der ikke hele tiden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august stjernestøv skrev (37 minutter siden): Vi må jo fikse livet alene, de er der ikke hele tiden. Ja, jeg tenkte på i de perioder jeg mottar hjelp. Anonymkode: 541f0...64c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg tenkte på i de perioder jeg mottar hjelp. Anonymkode: 541f0...64c Det er vel ikke så ofte? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august stjernestøv skrev (26 minutter siden): Det er vel ikke så ofte? Jeg har fått hjelp når jeg har vært veldig langt nede tidligere og nå må jeg søke hjelp igjen da jeg er dårlig. Anonymkode: 541f0...64c 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har fått hjelp når jeg har vært veldig langt nede tidligere og nå må jeg søke hjelp igjen da jeg er dårlig. Anonymkode: 541f0...64c Ok. Det er ingen skam det, det er derfor de er der. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august stjernestøv skrev (5 minutter siden): Ok. Det er ingen skam det, det er derfor de er der. Jo takk, det er sant det. Anonymkode: 541f0...64c 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Ja, jeg kjenner meg veldig igjen i det. Har faktisk unnskyldt meg for å klage også til behandler. Anonymkode: 68f96...f57 0 Siter
Stormwind Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjenner meg ekstremt sutrete som ikke fikser livet selv/alene. Anonymkode: 541f0...64c Du går vel til behandler nettopp for at du skal klare å gjøre det da? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg kjenner meg veldig igjen i det. Har faktisk unnskyldt meg for å klage også til behandler. Anonymkode: 68f96...f57 Samme her! Anonymkode: 541f0...64c 0 Siter
skogbrann Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg kjenner ingen skam overfor min behandler for å ikke takle livet alene, eller over at jeg sutrer. Det er jobben hennes å forsøke å hjelpe meg med å takle. Hadde hun hatt et problem med det så hadde hun mest sannsynlig valgt et annet yrke. Det har riktig nok liten hensikt å bare klage over at livet er kjipt, og det er viktig å prøve å oppnå noe i terapien. Hadde jeg ikke prøvd mitt ytterste, ikke gjort noe for å bli bedre utenom timene, ikke fulgt råd og kommet med dårlige unnskyldninger hadde jeg nok vært skamfull, men den skammen ville vært berettiget. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.