AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Avsluttet for 8 måneder siden og trenger å avslutte Litium pga bivirkninger. Anonymkode: e434e...9f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Avsluttet for 8 måneder siden og trenger å avslutte Litium pga bivirkninger. Anonymkode: e434e...9f9 Erstatte Litium mente jeg. Anonymkode: e434e...9f9 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 17. august Skrevet 17. august Ja, min erfaring er at du får det, regner med du har bipolar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Drømmeautomat skrev (1 minutt siden): Ja, min erfaring er at du får det, regner med du har bipolar. Nei, de tok bort bipolar. Har "bare"depresjon. Anonymkode: e434e...9f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Avsluttet for 8 måneder siden og trenger å avslutte Litium pga bivirkninger. Anonymkode: e434e...9f9 Avsluttet terapien på DPS. Anonymkode: e434e...9f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Og dere som har vært på medidinvurdering; var det 1 time eller flere? Måtte du vente lenge for å komme inn? Har du erfaring @nachnoo? Anonymkode: e434e...9f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august Må ikke på dps for det. Det er noe din fastlege kan gjøre. Hva slags annen medisin tenker du? Antidepressiva? Anonymkode: 3107f...58a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Må ikke på dps for det. Det er noe din fastlege kan gjøre. Hva slags annen medisin tenker du? Antidepressiva? Anonymkode: 3107f...58a Fastlegen sa at han ikke hadde kompetanse. AD, ja. Anonymkode: e434e...9f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. august Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fastlegen sa at han ikke hadde kompetanse. AD, ja. Anonymkode: e434e...9f9 Og at han ville henvise til DPS. Anonymkode: e434e...9f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. august Skrevet 18. august Ingen med erfaring? Anonymkode: e434e...9f9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2025 den 23.01): Og dere som har vært på medidinvurdering; var det 1 time eller flere? Måtte du vente lenge for å komme inn? Har du erfaring @nachnoo? Anonymkode: e434e...9f9 Jeg gikk i nesten 1 år, ventet ca 4 måneder for å komme inn. Anonymkode: 5e510...0b9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg gikk i nesten 1 år, ventet ca 4 måneder for å komme inn. Anonymkode: 5e510...0b9 1 år altså. Kan jeg spørre hvilken problemstilling du hadde? Hvor ofte gikk du? Anonymkode: e434e...9f9 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg gikk i nesten 1 år, ventet ca 4 måneder for å komme inn. Ett år for medisinvurdering? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): 1 år altså. Kan jeg spørre hvilken problemstilling du hadde? Hvor ofte gikk du? Anonymkode: e434e...9f9 Bipolar hvor jeg hovedsak sliter med depresjoner. Jeg gikk maks en gang i uka og minst en gang i måneden så det varierte litt. Drømmeautomat skrev (49 minutter siden): Ett år for medisinvurdering? Ja, det var i alle fall det som var bestillingen. Jeg ble også deprimert underveis og det tok også litt tid å finne rett medisin og dose så mulig det var grunnen til at jeg fikk gå så lenge? Vi brukte også litt tid på andre ting da. Anonymkode: 5e510...0b9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. august Skrevet 19. august On 8/17/2025 at 11:34 PM, AnonymBruker said: Fastlegen sa at han ikke hadde kompetanse. AD, ja. Anonymkode: e434e...9f9 Alle fastleger skriver ut antidepressiva. Ellers bør du skaffe deg en ny fastlege. Anonymkode: 3107f...58a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Alle fastleger skriver ut antidepressiva. Ellers bør du skaffe deg en ny fastlege. Anonymkode: 3107f...58a Jeg ser at jeg har utelatt informasjon; jeg har prøvd mange AD under innleggelse uten virkning. Anonymkode: e434e...9f9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.