AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg prøvde det for mange år siden og ble veldig dårlig psykisk. Kan det ha vært selve depresjonen som gjorde meg dårligere og slik at medisinen kanskje ville hjulpet meg i dag likevel? Anonymkode: 838d3...714 0 Siter
Drikkeflaska Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg prøvde den og de første ukene/månedene ble jeg veldig dårlig, økt uro, tanker om selvmord og generell forverring av depresjon. Da dette gikk over gikk jeg over i det som nok var blandet episode før jeg ble hypoman. Jeg tror det er ganske vanlig å bli dårligere i begynnelsen av antidepressiva. 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fontex/Prozac var det første SSRI som kom på markedet. Som alle SSRI blir en vanligvis noe verre de første 1-2 ukene før bedringen kommer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (12 minutter siden): Fontex/Prozac var det første SSRI som kom på markedet. Som alle SSRI blir en vanligvis noe verre de første 1-2 ukene før bedringen kommer. Rart at psykiater tok meg av den etter 3 dager da. Anonymkode: 838d3...714 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Rart at psykiater tok meg av den etter 3 dager da. Anonymkode: 838d3...714 Mulig fordi jeg ble skikkelig dårlig. Anonymkode: 838d3...714 0 Siter
Drikkeflaska Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mulig fordi jeg ble skikkelig dårlig. Anonymkode: 838d3...714 Jeg ble også skikkelig dårlig, måtte ha innleggelse i ca 4 uker, men psykiater tok meg ikke av før jeg ble hypoman. Kan det ha vært en annen grunn? Fikk du feks sterke bivirkninger? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Drikkeflaska skrev (20 minutter siden): Jeg ble også skikkelig dårlig, måtte ha innleggelse i ca 4 uker, men psykiater tok meg ikke av før jeg ble hypoman. Kan det ha vært en annen grunn? Fikk du feks sterke bivirkninger? Jeg fikk masse selvmordstanker og uro. Det kan ha vært det. Anonymkode: 838d3...714 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er den antidepressiva jeg blir satt på når jeg ber om mer hjelp til å stå imot en depresjon. Jeg opplever ikke at den hjelper, men der og da er jeg så desperat at jeg prøver alt de vil gi meg. Går på det nå og kommer til å be om en plan for å avslutte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fru2020 skrev (1 minutt siden): Det er den antidepressiva jeg blir satt på når jeg ber om mer hjelp til å stå imot en depresjon. Jeg opplever ikke at den hjelper, men der og da er jeg så desperat at jeg prøver alt de vil gi meg. Går på det nå og kommer til å be om en plan for å avslutte. Du går på det selv om det ikke hjelper? Anonymkode: 838d3...714 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har prøvd det noen ganger og det hjalp ikke meg, siste gang ble jeg veldig svimmel. 0 Siter
Glitter Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Jeg klikket av den. Aggresjon og impulskontroll helt ute av kontroll. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du går på det selv om det ikke hjelper? Anonymkode: 838d3...714 Jepp. Jeg går inn og ut av depresjoner uten at det påvirkes av medisiner. Det er derfor jeg vil avslutte medisinene mine, men venter på samtale med lege på dps 0 Siter
nachnoo Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden Her var det en svært skjev tilbakemelding. Fluoxetin/Fontex/Prosac er et meget godt legemiddel som har hjulpet millioner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.