AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hei Jeg lever et til tider ganske slitsomt liv med mye plagsomme tanker. De dreier seg oftest om å miste kontrollen og gjøre noe mot min vilje.. altså bli "gal" å gjøre noe, kanskje til og med uten å huske det. Slet tidligere med frykt for å skade andre Nå sliter jeg mer med sånn: "Tenk om jeg spiste den giftige soppen uten å huske det" Eller jeg kan være i tviil om jeg gjorde det eller ikke. Selv om jeg innerst inne vet det er latterlig. Men så havner jeg allikevel inn i den samme vonde sirkelen med sjekking, gå gjennom senariet i hodet ti millioner ganger.. Kjenner at det tapper mye krefter. Har dere noe lignende erfaringe? Tips eller råd? Anonymkode: 835a3...7fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har du fått noe behandling for dette? Anonymkode: f597b...1a5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du fått noe behandling for dette? Anonymkode: f597b...1a5 Hehe ja, psykiatrien er en vits Anonymkode: 835a3...7fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hehe ja, psykiatrien er en vits Anonymkode: 835a3...7fc Hvordan da? Har du tatt det opp hvis du ikke er fornøyd med behandlingen du får? Anonymkode: e45f5...76e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan da? Har du tatt det opp hvis du ikke er fornøyd med behandlingen du får? Anonymkode: e45f5...76e Tipper det er bedre i byene. Her er det så kuttet til beinet at leger og psykologer slutter i protest. Anonymkode: 835a3...7fc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tipper det er bedre i byene. Her er det så kuttet til beinet at leger og psykologer slutter i protest. Anonymkode: 835a3...7fc Du svarer ikke på spørsmålet? Anonymkode: e45f5...76e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.