AnonymBruker Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden @nachnoodet dreier seg om mailer sendt til privat behandler. Hvem må jeg henvende meg til? Anonymkode: 50340...b18 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): @nachnoodet dreier seg om mailer sendt til privat behandler. Hvem må jeg henvende meg til? Anonymkode: 50340...b18 Tilleggsopplysning: jeg er avsluttet hos denne behandleren for flere år tilbake. Anonymkode: 50340...b18 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): @nachnoodet dreier seg om mailer sendt til privat behandler. Hvem må jeg henvende meg til? Anonymkode: 50340...b18 Du må henvende deg til aktuell behandler. AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Dytter Anonymkode: 50340...b18 Det var voldsomt så travelt... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Eva Sofie skrev (15 minutter siden): Du må henvende deg til aktuell behandler. Det var voldsomt så travelt... Ok. Takk. Jeg vil gjerne høre med noen om de har erfaring først. Anonymkode: 50340...b18 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Eva Sofie skrev (2 timer siden): Du må henvende deg til aktuell behandler. Det var voldsomt så travelt... Er det aktuell behandler som skal avgjøre saken selv? Anonymkode: 50340...b18 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.