AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Er det noen her som har prøvd IMR behandling? Anbefaler du det? Hvilke diagnoser er det relevant for? Anonymkode: 7a992...f12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden du kan lese om det her. Mye brukt ved psykoser. https://sykepleien.no/fag/2020/08/psykiatri-imr-metoden-legger-vekt-pa-menneskets-ressurser Anonymkode: 19238...a3b 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har gått på det. Helt greit. Ingen av oss hadde psykoser. Det var en blanding av folk i jobb og folk utenfor dagliglivet. Jeg fikk det nok mer på grunn av funksjon enn diagnose 0 Siter
Siena Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har gått igjennom heftet sammen med sykepleier og syntes det var nyttig. 0 Siter
GT1 Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det noen her som har prøvd IMR behandling? Anbefaler du det? Hvilke diagnoser er det relevant for? Anonymkode: 7a992...f12 Jeg gikk på dette i ett år, syns det var nyttig og fikk meg mer til å akseptere en alvorlig diagnose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.