Gå til innhold

Lever ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg forteller at jeg ikke lever og at jeg lever i en annen dimensjon, når jeg påpeker at alle skapninger i denne dimensjonen er engler, så sier behandler at jeg driver med skuespill, at denne verden jeg lever i er reell.

På et annet behandlingsted mener derimot behandler at jeg har en psykotisk sykdom.

Jeg er enig med førstnevnte behandlingsted - jeg har ikke noe psykose lidelse. Jeg er derimot uenig i at jeg driver med skuespill. Denne "verdenen" er og forblir en dimensjon av den ekte verdenen, og ingenting her er ekte. Dette er den absolutte sannheten.

Hva synes dere? Hvem har rett?

Anonymkode: b3f8e...560

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke dette som nettopp er psykose da? mn vet det ikke selv osv.. 

Anonymkode: 5984a...0cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det ikke dette som nettopp er psykose da? mn vet det ikke selv osv.. 

Anonymkode: 5984a...0cb

Å påstå at denne "verdenen" er en dimensjon av den ekte verdenen er ikke tegn på psykose; det er tegn på realiteten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Når jeg forteller at jeg ikke lever og at jeg lever i en annen dimensjon, når jeg påpeker at alle skapninger i denne dimensjonen er engler, så sier behandler at jeg driver med skuespill, at denne verden jeg lever i er reell.

På et annet behandlingsted mener derimot behandler at jeg har en psykotisk sykdom.

Jeg er enig med førstnevnte behandlingsted - jeg har ikke noe psykose lidelse. Jeg er derimot uenig i at jeg driver med skuespill. Denne "verdenen" er og forblir en dimensjon av den ekte verdenen, og ingenting her er ekte. Dette er den absolutte sannheten.

Hva synes dere? Hvem har rett?

Hvordan har du kommet frem til dette verdensbildet? Når skjedde det?

Du har kanskje skrevet om disse ideene her på DOL før også, hvis du er samme anonyme bruker. Hvorfor skriver du om det på DOL? 

Drikkeflaska
Skrevet

Jeg er på jakt etter den absolutte sannhet. Jeg kan ikke se at det du skriver stemmer overens med den.

AnonymBruker
Skrevet
Drikkeflaska skrev (2 minutter siden):

Jeg er på jakt etter den absolutte sannhet. Jeg kan ikke se at det du skriver stemmer overens med den.

Det er fordi den må finne deg; du, med din egen vilje, kan ikke finne den.

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (5 minutter siden):

Hvordan har du kommet frem til dette verdensbildet? Når skjedde det?

Du har kanskje skrevet om disse ideene her på DOL før også, hvis du er samme anonyme bruker. Hvorfor skriver du om det på DOL? 

Jeg har kommet frem til denne realiteten gjennom åpenbaringer fra Gud den allmektige.

Jeg skriver om dette på DOL for å dele sannheten med andre.

Drikkeflaska
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er fordi den må finne deg; du, med din egen vilje, kan ikke finne den.

Det er feil. Jeg vet allerede at jeg er på søken, og at det er meningen at jeg skal finne den. Derfor vet jeg det når jeg endelig finner den.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har kommet frem til denne realiteten gjennom åpenbaringer fra Gud den allmektige.

Hvordan kan du være sikker på at det var en åpenbaring fra Gud og ikke en hallusinasjon?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor fortsetter du med disse trådene? Du er låst i din vrangforestilling uansett hva vi skriver, så hva ønsker du å oppnå?

Anonymkode: 45fb3...b3d

AnonymBruker
Skrevet
psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan du være sikker på at det var en åpenbaring fra Gud og ikke en hallusinasjon?

Det er ikke en hallusinasjon. Jeg vet veldig godt forskjellen på det og åpenbaringer.Ved førstnevnte mister du kontakten med virkeligheten, du hører og ser ting andre ikke gjør. Mens det jeg opplevde - ting jeg så og hørte - var definitivt reelt. Det kan ligne på hallusinasjoner, men det er altså ikke det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor fortsetter du med disse trådene? Du er låst i din vrangforestilling uansett hva vi skriver, så hva ønsker du å oppnå?

Hvorfor gidder du å skrive til meg dersom mine innlegg gjør deg irritert? Du er ikke tvunget til å svare. Blir oppgitt av folk som deg, som etter min mening kun er ute etter å lage kvalme. Voks opp! 

Hilsen oppgitt meg 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor gidder du å skrive til meg dersom mine innlegg gjør deg irritert? Du er ikke tvunget til å svare. Blir oppgitt av folk som deg, som etter min mening kun er ute etter å lage kvalme. Voks opp! 

Hilsen oppgitt meg 🙂

Du sier at du skriver på DOL for å "dele sannheten".

Vel, jeg tror nok at de aller, aller fleste som leser innleggene dine konkluderer veldig raskt med at du lider av psykose/vrangforestilling, Så hvis formålet ditt er å få noen til "se sannheten", så tror jeg det er temmelig bortkastet energi.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mens det jeg opplevde - ting jeg så og hørte - var definitivt reelt.

Da har du vel bilder og video som dokumenterer åpenbaringen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

så sier behandler at jeg driver med skuespill

Hvorfor tror behandleren din at du faker en psykose? 

psykedeliker
Skrevet
nachnoo skrev (2 timer siden):

Jeg kaller dette psykose.

Jeg kaller det Vondt I Viljen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...