AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Litt usikker på hvilken overskrift jeg skulle velge her men... Jeg sliter til tider med suicidalitet og akkurat nå har kommunen ansvaret for medisinene mine og jeg har multidose men dette koster 290 kr måneden som jeg må betale selv og jeg har minstesats ufør, så det blir jo litt penger. De vil ikke ha ansvar for medisinene hvis det er tabletter fordi det blir mer styr så da må jeg ha ansvaret selv. Men jeg er litt redd for å ha ansvaret selv for den dagen jeg skulle bli suicidal igjen. Hva tenker dere er best? Betale 290 kr måneden slik at jeg kan la andre ha ansvaret for medisinene eller ha ansvaret for medisinene selv? Anonymkode: 9c861...cd1 0 Siter
Drikkeflaska Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Du kjenner deg selv best og vet hva som er best. Det er vanskelig for andre å vurdere. Men kan ikke kommunen betale for multidose? Jeg får også medisiner fra kommunen, både i og utenfor multidose, og jeg betaler ingenting. Har du hørt om det finnes noen mulighet for det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Drikkeflaska skrev (2 minutter siden): Du kjenner deg selv best og vet hva som er best. Det er vanskelig for andre å vurdere. Men kan ikke kommunen betale for multidose? Jeg får også medisiner fra kommunen, både i og utenfor multidose, og jeg betaler ingenting. Har du hørt om det finnes noen mulighet for det? Sist jeg hadde multidose så betalte kommunen, så jeg ble litt overrasket over det at jeg nå må betale. Men jeg vet ikke om de bare har gjort endringer så alle må betale for multidose selv nå eller om det har skjedd en misforståelse? Anonymkode: 9c861...cd1 0 Siter
Drikkeflaska Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sist jeg hadde multidose så betalte kommunen, så jeg ble litt overrasket over det at jeg nå må betale. Men jeg vet ikke om de bare har gjort endringer så alle må betale for multidose selv nå eller om det har skjedd en misforståelse? Anonymkode: 9c861...cd1 Det hadde jeg passet på å dobbeltsjekke i alle fall! Kanskje det er skjedd en feil? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Drikkeflaska skrev (Akkurat nå): Det hadde jeg passet på å dobbeltsjekke i alle fall! Kanskje det er skjedd en feil? Ja, det skal jeg absolutt gjøre. Det er jo ikke akkurat som jeg blir ruintert av å måtte betale det selv, men skulle gjerne brukt pengene på noe annet da. Anonymkode: 9c861...cd1 0 Siter
Fru2020 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg måtte betale for multidose selv da hjemmesykepleien styrte medisinene mine 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Fru2020 skrev (2 minutter siden): Jeg måtte betale for multidose selv da hjemmesykepleien styrte medisinene mine Åja, det er sikkert litt forskjell fra kommune til kommune da. Husker du hvor mye du måtte betale? Syntes 290 kr var ganske dyrt? Anonymkode: 9c861...cd1 0 Siter
Fru2020 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Åja, det er sikkert litt forskjell fra kommune til kommune da. Husker du hvor mye du måtte betale? Syntes 290 kr var ganske dyrt? Anonymkode: 9c861...cd1 Jeg husker ikke hvor mye det var, men husker jeg også syntes det var dyrt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.