AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har gått i terapi på DPS tidligere i noen år. Nå strever jeg, med de samme problemstillinger. Har tatt kontakt med en behandler, men har fått kalde føtter. Anonymkode: e4fe9...ecd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg tror ikke behandler kommer til å synes noe spesielt om deg. Ikke negativt i alle fall, regner med det er det du er bekymret for? Anonymkode: 44c38...b82 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke behandler kommer til å synes noe spesielt om deg. Ikke negativt i alle fall, regner med det er det du er bekymret for? Anonymkode: 44c38...b82 Ja, jeg er redd for han vil synes jeg er merkelig som kommer "tilbake" for mer hjelp når jeg allerede har fått. Anonymkode: e4fe9...ecd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg er redd for han vil synes jeg er merkelig som kommer "tilbake" for mer hjelp når jeg allerede har fått. Anonymkode: e4fe9...ecd Det er jo ikke så uvanlig å trenge hjelp i flere omganger? Jeg tenker det bare er bra du søker hjelp igjen. Anonymkode: 44c38...b82 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er jo ikke så uvanlig å trenge hjelp i flere omganger? Jeg tenker det bare er bra du søker hjelp igjen. Anonymkode: 44c38...b82 Så fint svar. Er det ikke uvanlig? Anonymkode: e4fe9...ecd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fint svar. Er det ikke uvanlig? Anonymkode: e4fe9...ecd Nei. Jeg er selv en av de i alle fall og jeg har hørt om flere. Anonymkode: 44c38...b82 1 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har tatt kontakt med en behandler, men har fått kalde føtter. I så fall trenger du nok ikke egentlig hjelp. Da hadde du tatt imot alt du får. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden psykedeliker skrev (Akkurat nå): I så fall trenger du nok ikke egentlig hjelp. Da hadde du tatt imot alt du får. Jeg synes dette var en unødvendig kommentar. Du kan ikke si noe om hva TS trenger av hjelp eller ikke bare basert på det. For noen er det av ulike grunner vanskelig å søke og ta i mot hjelp og det betyr ikke at de ikke trenger den. Anonymkode: 44c38...b82 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden psykedeliker skrev (14 minutter siden): I så fall trenger du nok ikke egentlig hjelp. Da hadde du tatt imot alt du får. Du kjenner meg ikke tilstrekkelig til å kunne mener dette. Anonymkode: e4fe9...ecd 0 Siter
frosken Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har gått i terapi på DPS tidligere i noen år. Nå strever jeg, med de samme problemstillinger. Har tatt kontakt med en behandler, men har fått kalde føtter. Anonymkode: e4fe9...ecd Psykiske vansker er ofte vedvarende - med visse variasjoner. Det er ikke uvanlig å forsøke en ny runde med behandling en stund etter at man har avsluttet behandling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden frosken skrev (7 minutter siden): Psykiske vansker er ofte vedvarende - med visse variasjoner. Det er ikke uvanlig å forsøke en ny runde med behandling en stund etter at man har avsluttet behandling. Takk for innsikten! Anonymkode: e4fe9...ecd 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du kjenner meg ikke tilstrekkelig til å kunne mener dette. Jeg trenger ikke kjenne deg for å mene dette. Men kjenner du behandler tilstrekkelig til å vite at han vil synes du er merkelig som kommer tilbake for mer hjelp? Endret 1 time siden av psykedeliker 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er igang med min andre runde med behandling. Gikk til behandling i fem år, så to år pause og så startet jeg på igjen i januar. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fru2020 skrev (27 minutter siden): Jeg er igang med min andre runde med behandling. Gikk til behandling i fem år, så to år pause og så startet jeg på igjen i januar. Hjelper det synes du? Anonymkode: e4fe9...ecd 0 Siter
Fru2020 Skrevet 39 minutter siden Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hjelper det synes du? Anonymkode: e4fe9...ecd Ja. Har mye mer utbytte av terapien nå. Jeg kom et stykke videre på egenhånd og så får jeg nå hjelp for å komme lengre. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden Fru2020 skrev (1 time siden): Jeg er igang med min andre runde med behandling. Jeg er i gang med min fjerde runde. Men denne gangen er jeg en betalende kunde, ikke en tjenestemottaker med medvirkningsplikt. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden psykedeliker skrev (2 minutter siden): Jeg er i gang med min fjerde runde. Men denne gangen er jeg en betalende kunde, ikke en tjenestemottaker med medvirkningsplikt. Hvis vi tar med privat så er jeg vel teknisk sett på tredje runde. Jeg startet i det private, men der sa de etter en tid at jeg var så syk at jeg måtte inn i det offentlige. Får god hjelp nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.