AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Fy søren så anstrengende det er å stadig oppfinne seg selv på nytt. Bytter modus ganske ofte og må stadig forholde meg til at folk tenker at jeg er den jeg var for 3-4 måneder siden, men det kan jeg nesten ikke huske. Altså jeg husker det ved anstrengelse, men aner ikke hvorfor jeg tenkte på den ene eller andre måten. Nå røyker jeg ikke, men gjorde det for et par måneder siden. Når folk spør om jeg har sluttet å røyke, sier jeg ja. Men jeg kan ikke forestille meg å røyke, så jeg tenker: selvfølgelig røyker jeg ikke. Vanene mine skifter noen ganger i året, samme som humøret. Energien har ikke variert dessverre - den har vært lav og preget av utslitthet i hvertfall i nærmere et år. Jeg lurer på om man kan ha en form for spaltet personlighet uten at man glemmer hva som skjer når andre personligheter har roret? Jeg vet i teorien alt som har skjedd, men husker det ikke automatisk. Må tenke bevisst tilbake og for eksempel tenke over hvilke ting som sto i kalenderen på den tida, for å gjøre meg opp en mening om hva vanene mine var og hva jeg drev med for gå måneder siden. Nå er jeg engstelig, gråter mye og er veldig følsom. Det er ikke lenge siden jeg var i mindre kontakt med følelsene og hadde helt andre vaner enn hva jeg har nå. Husker ikke at jeg har hatt denne engstelige typen siden desember 2023. Har vært her i noen uker bare. En ting er å forholde seg til det selv. En annen ting et at folks væremåte mot hverandre alltid baserer seg på tidligere erfaringer de har med deg, om du kjenner dem. Jeg opplever at noen snakker til meg og oppfører seg på en måte mot meg som ikke passer den jeg er nå. Jeg kan ikke klage på det, men også det er anstrengende... Anonymkode: aea63...b90 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.