AnonymBruker Skrevet 20. august Skrevet 20. august Andre som kjenner seg egoistiske som ikke spør hvordan terapeuten har det? Jeg har tenkt at det ikke passer seg å spør, at jeg krysser en linje da. Anonymkode: 9f4b0...a93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. august Skrevet 20. august Hva er du vant med @nachnoo? Anonymkode: 9f4b0...a93 0 Siter
stjernestøv Skrevet 21. august Skrevet 21. august spør hvordan sykepleier i rus og psykisk helse har det, hun snakker en del om seg selv. Det gjør ikke de i fact. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august nachnoo skrev (24 minutter siden): Nei, pasienten skal ikke spørre om det. Hva ville du isåfall svart på spørsmålet? Anonymkode: 9f4b0...a93 0 Siter
nachnoo Skrevet 21. august Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva ville du isåfall svart på spørsmålet? Anonymkode: 9f4b0...a93 Takk, bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august 17 hours ago, AnonymBruker said: Andre som kjenner seg egoistiske som ikke spør hvordan terapeuten har det? Jeg har tenkt at det ikke passer seg å spør, at jeg krysser en linje da. Anonymkode: 9f4b0...a93 Du krysser en linje. Behandler er ikke din venn. Anonymkode: e60bc...70e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du krysser en linje. Behandler er ikke din venn. Anonymkode: e60bc...70e Godt at jeg har tenkt riktig da. Anonymkode: 9f4b0...a93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. august Skrevet 21. august AnonymBruker skrev (18 timer siden): Andre som kjenner seg egoistiske som ikke spør hvordan terapeuten har det? Jeg har tenkt at det ikke passer seg å spør, at jeg krysser en linje da. Anonymkode: 9f4b0...a93 Ja det gjør jeg. Fint når vedkommende åpner litt men ikke for mye. Anonymkode: 4b8a7...bc9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august Time hos behandler handler kun om deg, så det er ingen selvfølge å skulle spørre dem om hvordan de har det. Merker dog at noen har behov for å fortelle, hvor det kommer frem personlige detaljer gjennom småsnakk eller refleksjoner og sammenligninger med meg som pasient. Anonymkode: fef30...fba 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.