AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg vil gjøre endringer på medisinene mine. Noen som kjenner noen bra på området? Anonymkode: 4e1b3...cab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vil gjøre endringer på medisinene mine. Noen som kjenner noen bra på området? Anonymkode: 4e1b3...cab Fastlegen sier han ikke har kompetanse utover det DPS sier som er at de ikke vil anbefale annen medisinering/det jeg står på er ok. Anonymkode: 4e1b3...cab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden nachnoo skrev (1 minutt siden): Hele landet? Lars Tanum i Oslo er best. Tar han imot telefonkonsultasjon? Takk! Anonymkode: 4e1b3...cab 0 Siter
emilie321 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tar han imot telefonkonsultasjon? Takk! Anonymkode: 4e1b3...cab Vet ikke, men han er iallefall en veldig ålreit fyr. Var iallefall det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.