AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan man få ECT for tilbakevendende depressive episoder? Anonymkode: f01f0...32a Ja. Anonymkode: a0bd5...8a2 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 24. august Skrevet 24. august Tok rundt tre måneder til jeg sluttet å gjøre de virkelig surrete tingene. Eks. glemme og gå på toget, puttw varer i sekken i stedet for å scanne de i kassa (oppdaget det heldigvis selv før andre gjorde det) osv. Men hukommelsen blir nok ikke helt som den var. Det har jeg bare avfunnet meg med. Det er ikke så dårlig at jeg ikke lever godt med det. Depresjonsgjørma var MYE verre. Hadde det vært mulig å teste ketamin uten å betale skjorta, ville jeg nok forsøkt det først. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august FjellOgDalar skrev (1 time siden): Tok rundt tre måneder til jeg sluttet å gjøre de virkelig surrete tingene. Eks. glemme og gå på toget, puttw varer i sekken i stedet for å scanne de i kassa (oppdaget det heldigvis selv før andre gjorde det) osv. Men hukommelsen blir nok ikke helt som den var. Det har jeg bare avfunnet meg med. Det er ikke så dårlig at jeg ikke lever godt med det. Depresjonsgjørma var MYE verre. Hadde det vært mulig å teste ketamin uten å betale skjorta, ville jeg nok forsøkt det først. Jeg testa ketamin uten hell. Anonymkode: dc825...663 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 24. august Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg testa ketamin uten hell. Anonymkode: dc825...663 Verken virkning eller mangel på virkning kan garanteres før man har prøvd. Leit at det ikke virket for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.