munchin Skrevet 22. august Skrevet 22. august Hva mente han med det? At jeg har prøvd å endre meg eller? @nachnoo? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august Hvorfor spør du ham ikke hva han mente? Anonymkode: 5af59...d07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor spør du ham ikke hva han mente? Anonymkode: 5af59...d07 Jeg spurte han ikke der og da og nå er jeg avsluttet i behandling der. Anonymkode: aba07...4c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg spurte han ikke der og da og nå er jeg avsluttet i behandling der. Anonymkode: aba07...4c6 Ok. Hva tror du selv han mente, han sier det jo ganske rett ut. Anonymkode: 5af59...d07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ok. Hva tror du selv han mente, han sier det jo ganske rett ut. Anonymkode: 5af59...d07 At jeg har jobbet godt i terapien? Anonymkode: aba07...4c6 1 Siter
nachnoo Skrevet 22. august Skrevet 22. august munchin skrev (1 time siden): Hva mente han med det? At jeg har prøvd å endre meg eller? @nachnoo? Han mener at du har stått på og jobbet hardt i terapien. Og det er bra 😁 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. august Skrevet 22. august nachnoo skrev (2 minutter siden): Han mener at du har stått på og jobbet hardt i terapien. Og det er bra 😁 Wow, det var veldig fint sagt! Jeg trodde ikke jeg hadde gjort nesten noe. Anonymkode: aba07...4c6 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Wow, det var veldig fint sagt! Jeg trodde ikke jeg hadde gjort nesten noe. Anonymkode: aba07...4c6 Sånne ord fikk jeg aldri selv om jeg vet at jeg stod på og jobbet hardt, så du må ta med deg dem videre i livet ditt og bruke dem når livets utfordringer butter imot 💕 Anonymkode: d2f78...47e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Sånne ord fikk jeg aldri selv om jeg vet at jeg stod på og jobbet hardt, så du må ta med deg dem videre i livet ditt og bruke dem når livets utfordringer butter imot 💕 Anonymkode: d2f78...47e Det skal jeg definitivt prøve på! Anonymkode: aba07...4c6 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 23. august Skrevet 23. august munchin skrev (22 timer siden): Hva mente han med det? Jeg tenker at setningen "er det noen som har kjempet så er det deg" kan henspeile på at du har jobbet godt og konstruktivt i terapi. Det kan også bety at du har gjennomgått mye i livet, og står fremdeles oppreist. - Eller begge deler? Klapp deg selv på skulderen for det, uansett. 0 Siter
munchin Skrevet 23. august Forfatter Skrevet 23. august Eva Sofie skrev (1 time siden): Jeg tenker at setningen "er det noen som har kjempet så er det deg" kan henspeile på at du har jobbet godt og konstruktivt i terapi. Det kan også bety at du har gjennomgått mye i livet, og står fremdeles oppreist. - Eller begge deler? Klapp deg selv på skulderen for det, uansett. Takk! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.