munchin Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hva mente han med det? At jeg har prøvd å endre meg eller? @nachnoo? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvorfor spør du ham ikke hva han mente? Anonymkode: 5af59...d07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor spør du ham ikke hva han mente? Anonymkode: 5af59...d07 Jeg spurte han ikke der og da og nå er jeg avsluttet i behandling der. Anonymkode: aba07...4c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg spurte han ikke der og da og nå er jeg avsluttet i behandling der. Anonymkode: aba07...4c6 Ok. Hva tror du selv han mente, han sier det jo ganske rett ut. Anonymkode: 5af59...d07 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ok. Hva tror du selv han mente, han sier det jo ganske rett ut. Anonymkode: 5af59...d07 At jeg har jobbet godt i terapien? Anonymkode: aba07...4c6 1 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden munchin skrev (1 time siden): Hva mente han med det? At jeg har prøvd å endre meg eller? @nachnoo? Han mener at du har stått på og jobbet hardt i terapien. Og det er bra 😁 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden nachnoo skrev (2 minutter siden): Han mener at du har stått på og jobbet hardt i terapien. Og det er bra 😁 Wow, det var veldig fint sagt! Jeg trodde ikke jeg hadde gjort nesten noe. Anonymkode: aba07...4c6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.