AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:07 Skrevet fredag kl 21:07 Jeg kan komme godt overens med folk som andre ser på som hissige og vanskelige. Anonymkode: 7d53a...11b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Andre som vil svare? Anonymkode: d7b9d...d26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Flink på å si nei, mindre god på å si ja munchin skrev (16 timer siden): Jeg tror jeg er snill. hva betyr det, at du er snill. I hvilke situasjoner er du snill. Kan du gjøre det mer konkret? Anonymkode: 8cd17...559 0 Siter
munchin Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Flink på å si nei, mindre god på å si ja hva betyr det, at du er snill. I hvilke situasjoner er du snill. Kan du gjøre det mer konkret? Anonymkode: 8cd17...559 Jeg er vennlig, inkluderende og imøtekommende. Jeg tar vare på menneskene rundt meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden munchin skrev (Akkurat nå): Jeg er vennlig, inkluderende og imøtekommende. Jeg tar vare på menneskene rundt meg. Fint Anonymkode: 8cd17...559 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Er ærlig og vil si jeg er snill og holder meg rolig i de fleste situasjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.