Gå til innhold

Hva er de fineste ordene behandler har sagt til deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som du kanskje bærer med deg ennå?

Anonymkode: ebcbb...057

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke huske noen slike. Jeg går ikke i behandling for å få komplimenter.

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (Akkurat nå):

Jeg kan ikke huske noen slike. Jeg går ikke i behandling for å få komplimenter.

Ikke jeg heller. Mulig du ikke har fått noen komplimenter da?

stjernestøv
Skrevet

Ei sa en gang at jeg var klok og at jeg skrev bra. 

AnonymBruker
Skrevet

At jeg var et nydelig menneske, der varmet 

Anonymkode: 971cf...3aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke jeg heller. Mulig du ikke har fått noen komplimenter da?

Jo, en litt rar lege på døgn sa til foreldrene mine at «det er jo mange her som påberoper seg å ha fått til mye, men i deres datters tilfelle er det faktisk sant»

Så har jeg vel fått noe om at jeg ikke er dum og at jeg i hvert fall ikke er kjedelig. Jeg har også fått høre at jeg er for velfungerende til å få et tilbud, men det føles ikke som noe positivt.

Jeg som alle(?) andre liker å få ros, men det er liksom ikke det som er poenget. 

Skrevet

En behandler sa til meg en gang at det var lærerikt å ha meg som pasient, kanskje ikke de fineste ordene men jeg tok det i alle fall som et kompliment. 

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (1 time siden):

Jo, en litt rar lege på døgn sa til foreldrene mine at «det er jo mange her som påberoper seg å ha fått til mye, men i deres datters tilfelle er det faktisk sant»

Så har jeg vel fått noe om at jeg ikke er dum og at jeg i hvert fall ikke er kjedelig. Jeg har også fått høre at jeg er for velfungerende til å få et tilbud, men det føles ikke som noe positivt.

Jeg som alle(?) andre liker å få ros, men det er liksom ikke det som er poenget. 

I denne tråden var det poenget😃

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å ta til meg ros i psykiatrisk setting og føler det er bare skjult kritikk for å motivere til forbedring. Skjønner ikke om det er feil med meg eller dem som ikke klarer å si det på noen overbevisende måte. Å få høre at jeg har jobbet bra når jeg bare har grått er som et slag i ansiktet.

Anonymkode: ef3e7...860

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...