AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Som du kanskje bærer med deg ennå? Anonymkode: ebcbb...057 0 Siter
Sokk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg kan ikke huske noen slike. Jeg går ikke i behandling for å få komplimenter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sokk skrev (Akkurat nå): Jeg kan ikke huske noen slike. Jeg går ikke i behandling for å få komplimenter. Ikke jeg heller. Mulig du ikke har fått noen komplimenter da? Anonymkode: ebcbb...057 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ei sa en gang at jeg var klok og at jeg skrev bra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden At jeg var et nydelig menneske, der varmet Anonymkode: 971cf...3aa 0 Siter
Sokk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke jeg heller. Mulig du ikke har fått noen komplimenter da? Anonymkode: ebcbb...057 Jo, en litt rar lege på døgn sa til foreldrene mine at «det er jo mange her som påberoper seg å ha fått til mye, men i deres datters tilfelle er det faktisk sant» Så har jeg vel fått noe om at jeg ikke er dum og at jeg i hvert fall ikke er kjedelig. Jeg har også fått høre at jeg er for velfungerende til å få et tilbud, men det føles ikke som noe positivt. Jeg som alle(?) andre liker å få ros, men det er liksom ikke det som er poenget. 0 Siter
Siena Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden En behandler sa til meg en gang at det var lærerikt å ha meg som pasient, kanskje ikke de fineste ordene men jeg tok det i alle fall som et kompliment. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Sokk skrev (1 time siden): Jo, en litt rar lege på døgn sa til foreldrene mine at «det er jo mange her som påberoper seg å ha fått til mye, men i deres datters tilfelle er det faktisk sant» Så har jeg vel fått noe om at jeg ikke er dum og at jeg i hvert fall ikke er kjedelig. Jeg har også fått høre at jeg er for velfungerende til å få et tilbud, men det føles ikke som noe positivt. Jeg som alle(?) andre liker å få ros, men det er liksom ikke det som er poenget. I denne tråden var det poenget😃 Anonymkode: ebcbb...057 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg klarer ikke å ta til meg ros i psykiatrisk setting og føler det er bare skjult kritikk for å motivere til forbedring. Skjønner ikke om det er feil med meg eller dem som ikke klarer å si det på noen overbevisende måte. Å få høre at jeg har jobbet bra når jeg bare har grått er som et slag i ansiktet. Anonymkode: ef3e7...860 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.