AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg vurderer kontakte fastlegen for å få henvisning til utredning på DPS, men er usikker på om jeg fungerer dårlig nok til å få innpass. Og jeg har ikke så lyst til å ta kontakt hvis det ikke er verdt det. Det gjelder problemer i relasjoner og jobb. Jeg bryr meg veldig om hva andre tenker om meg, er sosialt klønete, redd for å bli såret osv og dette har gjort at jeg blir veldig sliten av å være sosial fordi jeg overtenker en god del, jeg har aldri hatt kjæreste, har ikke fått nye venner siden barneskolen og på jobb blir jeg ufattelig sliten, fungerer ikke hjemme nesten og jeg jobber bare alene men har så vidt litt kontakt med kollegaer og det stresser meg når jeg må snakke med dem i tillegg til at jeg ikke klarer være sosial med dem (har pause alene). Anonymkode: 3ae27...435 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden @nachnoo- vet du? Anonymkode: b9848...a6d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vurderer kontakte fastlegen for å få henvisning til utredning på DPS, men er usikker på om jeg fungerer dårlig nok til å få innpass. Og jeg har ikke så lyst til å ta kontakt hvis det ikke er verdt det. Det gjelder problemer i relasjoner og jobb. Jeg bryr meg veldig om hva andre tenker om meg, er sosialt klønete, redd for å bli såret osv og dette har gjort at jeg blir veldig sliten av å være sosial fordi jeg overtenker en god del, jeg har aldri hatt kjæreste, har ikke fått nye venner siden barneskolen og på jobb blir jeg ufattelig sliten, fungerer ikke hjemme nesten og jeg jobber bare alene men har så vidt litt kontakt med kollegaer og det stresser meg når jeg må snakke med dem i tillegg til at jeg ikke klarer være sosial med dem (har pause alene). Anonymkode: 3ae27...435 DPS har en prioriteringsveileder. Anonymkode: b9848...a6d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.