munchin Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Gruer meg litt. Uten å kunne sette fingeren på det er det litt skummelt. Ser for meg at mennene er strenge og korte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Korte? Jeg har gått i behandling hos begge kjønn og kan ikke si jeg merket noe særlig forskjell bare basert på kjønn. Anonymkode: 0c962...f11 0 Siter
munchin Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Korte? Jeg har gått i behandling hos begge kjønn og kan ikke si jeg merket noe særlig forskjell bare basert på kjønn. Anonymkode: 0c962...f11 Ja, korte i snakket/talen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden munchin skrev (Akkurat nå): Ja, korte i snakket/talen. Sånn ja. Det tror jeg nok kanskje kommer mest an på personlighet og terapiretning? Men du må ha masse lykke til da, når har du første time? Anonymkode: 0c962...f11 0 Siter
munchin Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sånn ja. Det tror jeg nok kanskje kommer mest an på personlighet og terapiretning? Men du må ha masse lykke til da, når har du første time? Anonymkode: 0c962...f11 Tusen takk, på torsdag! Det er psykodynamisk retning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden munchin skrev (37 minutter siden): Gruer meg litt. Uten å kunne sette fingeren på det er det litt skummelt. Ser for meg at mennene er strenge og korte. Det der har ingenting med kjønn å gjøre. Anonymkode: 74b13...aba 0 Siter
munchin Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det der har ingenting med kjønn å gjøre. Anonymkode: 74b13...aba Du har sikkert helt rett! 0 Siter
emilie321 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden munchin skrev (4 minutter siden): Du har sikkert helt rett! Er også sikker på at det ikke har med kjønn å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.