munchin Skrevet 23. august Skrevet 23. august Gruer meg litt. Uten å kunne sette fingeren på det er det litt skummelt. Ser for meg at mennene er strenge og korte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august Korte? Jeg har gått i behandling hos begge kjønn og kan ikke si jeg merket noe særlig forskjell bare basert på kjønn. Anonymkode: 0c962...f11 0 Siter
munchin Skrevet 23. august Forfatter Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Korte? Jeg har gått i behandling hos begge kjønn og kan ikke si jeg merket noe særlig forskjell bare basert på kjønn. Anonymkode: 0c962...f11 Ja, korte i snakket/talen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august munchin skrev (Akkurat nå): Ja, korte i snakket/talen. Sånn ja. Det tror jeg nok kanskje kommer mest an på personlighet og terapiretning? Men du må ha masse lykke til da, når har du første time? Anonymkode: 0c962...f11 0 Siter
munchin Skrevet 23. august Forfatter Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Sånn ja. Det tror jeg nok kanskje kommer mest an på personlighet og terapiretning? Men du må ha masse lykke til da, når har du første time? Anonymkode: 0c962...f11 Tusen takk, på torsdag! Det er psykodynamisk retning. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. august Skrevet 23. august munchin skrev (37 minutter siden): Gruer meg litt. Uten å kunne sette fingeren på det er det litt skummelt. Ser for meg at mennene er strenge og korte. Det der har ingenting med kjønn å gjøre. Anonymkode: 74b13...aba 0 Siter
munchin Skrevet 23. august Forfatter Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det der har ingenting med kjønn å gjøre. Anonymkode: 74b13...aba Du har sikkert helt rett! 0 Siter
emilie321 Skrevet 23. august Skrevet 23. august munchin skrev (4 minutter siden): Du har sikkert helt rett! Er også sikker på at det ikke har med kjønn å gjøre. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 24. august Skrevet 24. august munchin skrev (10 timer siden): Tusen takk, på torsdag! Det er psykodynamisk retning. Min erfaring med mannlige terapeuter, er at de har mer struktur og er mer tydelige i kommunikasjonen. Kan legge til at jeg føler meg også mye tryggere med en mannlig terapeut, og det kan speile meningen en del. Vet du hva du vil jobbe med? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august Eva Sofie skrev (4 timer siden): Min erfaring med mannlige terapeuter, er at de har mer struktur og er mer tydelige i kommunikasjonen. Kan legge til at jeg føler meg også mye tryggere med en mannlig terapeut, og det kan speile meningen en del. Vet du hva du vil jobbe med? Bra svar! Jeg vil jobbe med skam, selvtillit, selvbilde, depresjonsmestring, angst, unnvikende pf osv. Anonymkode: 4a346...c6b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august Jeg har bare møtt en mann som var psykiater og som fnøs av meg for å ikke være mann nok og ha aktiv kontakt med familie. Ellers har menn vært greie, det er bare ikke gitt at alle som jobber i psykiatrien faktisk lærer seg å ha empati. Anonymkode: 94d41...72e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august munchin skrev (16 timer siden): Gruer meg litt. Uten å kunne sette fingeren på det er det litt skummelt. Ser for meg at mennene er strenge og korte. Jeg har god erfaring. Bare ikke fall for dem som jeg har en tendens til å gjøre😅 Anonymkode: 1a732...3e3 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august Skrevet 24. august Syns menn i psykiatrien har behandlet meg bra og de forstår litt mer enn kvinner, de er styrt av følelsene sine. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har god erfaring. Bare ikke fall for dem som jeg har en tendens til å gjøre😅 Anonymkode: 1a732...3e3 😂jeg skal prøve å lage være! Anonymkode: 4a346...c6b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.