AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hva tror du? En privat psykiater som sier han ikke har åpent for nye pasienter. Vil han kunne ha tid til å gi en times medisinvurdering til meg? Hvor travelt er det i en praksis? Vil han noen ganger oppleve frafall/sykdom og kunne være interessert i å "selge en time" eller er det fullt kjør hele dagen? @nachnoo umulig å si? Hva tenker du? (Jeg er redd for å spørre). Anonymkode: 81665...c15 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden I de fleste byer så har de flere private psykiatere da. Kan du ikke ta en annen? Anonymkode: d3a14...b86 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): I de fleste byer så har de flere private psykiatere da. Kan du ikke ta en annen? Anonymkode: d3a14...b86 Jeg finner bare dr.dropin og Aleris til over 3000 kr timen. Anonymkode: 81665...c15 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Er jeg frekk om jeg spør? Anonymkode: 81665...c15 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hva tror du? En privat psykiater som sier han ikke har åpent for nye pasienter. Vil han kunne ha tid til å gi en times medisinvurdering til meg? Hvor travelt er det i en praksis? Vil han noen ganger oppleve frafall/sykdom og kunne være interessert i å "selge en time" eller er det fullt kjør hele dagen? @nachnoo umulig å si? Hva tenker du? (Jeg er redd for å spørre). Anonymkode: 81665...c15 Du tåler å få et nei, det er ingen big deal. Anonymkode: a55a5...531 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du tåler å få et nei, det er ingen big deal. Anonymkode: a55a5...531 Ja, du har rett. Jeg er bare så full av skam! Anonymkode: 81665...c15 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, du har rett. Jeg er bare så full av skam! Anonymkode: 81665...c15 🙂 Du blir ikke bedre av å spørre om bekreftelse på alt. Et nei fra andre er ikke en stor sak, alle får et nei i blandt. Anonymkode: a55a5...531 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): 🙂 Du blir ikke bedre av å spørre om bekreftelse på alt. Et nei fra andre er ikke en stor sak, alle får et nei i blandt. Anonymkode: a55a5...531 Det er helt sant! Anonymkode: 81665...c15 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.