Gå til innhold

Om å "se syk ut"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det for dere andre? Når jeg har vært på mitt sykeste med alvorlig depresjon har jeg ikke vist tegn til å ha det vanskelig på en slik måte at behandler har skrevet det i henvisningen til sykehuset. 

Anonymkode: c6961...995

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte du å ha en ordentlig samtale med behandler?

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (1 minutt siden):

Klarte du å ha en ordentlig samtale med behandler?

Ja, men jeg var urolig.

Skrevet

Har mange ganger fått høre at de ser at jeg er nede. Eller oppe for den del.. 

Skrevet

Jeg tror det er ganske lett å se at jeg har det dårlig.

AnonymBruker
Skrevet
Siena skrev (7 minutter siden):

Jeg tror det er ganske lett å se at jeg har det dårlig.

Hvordan?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan?

Lite ansiktsmimikk, mindre blikkontakt, snakker mindre og mer monotont og tror man ser det i øynene mine også uten at jeg helt klarer forklare det på en god måte hvordan annet enn at de ser mer triste og livløse ut.

Endret av Siena
stjernestøv
Skrevet

tror det er vanskelig å se når jeg er syk, eneste da jeg var veldig tynn kommenterte folk det for det var ulikt meg. Tror ikke man kan se psykisk smerte på folk, bortsett fra når jeg har vært overmedisinert. 

AnonymBruker
Skrevet

Det varierer veldig. Jeg har fått "kjeft" for å fortsette å gråte i timene mine enda jeg ikke klarer å stoppe.

Anonymkode: 099c3...b31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det varierer veldig. Jeg har fått "kjeft" for å fortsette å gråte i timene mine enda jeg ikke klarer å stoppe.

Huff, det høres vondt ut. Hvorfor kunne du ikke gråte deg ferdig?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått høre at jeg ser dårlig ut og deprimert ut. Hvordan man ser ut da kan du jo Google det er jo vanlige symptomer. Det handler mye om graden på hvor dårlig man er da de gangene jeg er veldig dårlig så syns det godt ja jeg kan ikke og orker ikke å skjule. 

Anonymkode: eab9d...9d2

Skrevet
21 minutes ago, AnonymBruker said:

Huff, det høres vondt ut. Hvorfor kunne du ikke gråte deg ferdig?

Jeg kunne vel saktens gråte meg ferdig, men jeg absolutt hatet å miste kontrollen der og samtidig bli beskyldt for å tro at de ikke ser hvor vondt jeg har det. Jeg gikk selvfølgelig ikke dit for å bli syntes synd på.

Samtidig har en av behandlerne mine sagt at det ikke var meningen at noen dem virket brydd. Noe var kanskje feil med tilnærmingen til behandlerne mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...