AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august Hvordan er det for dere andre? Når jeg har vært på mitt sykeste med alvorlig depresjon har jeg ikke vist tegn til å ha det vanskelig på en slik måte at behandler har skrevet det i henvisningen til sykehuset. Anonymkode: c6961...995 0 Siter
Everybody Skrevet 24. august Skrevet 24. august Klarte du å ha en ordentlig samtale med behandler? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august Everybody skrev (1 minutt siden): Klarte du å ha en ordentlig samtale med behandler? Ja, men jeg var urolig. Anonymkode: c6961...995 0 Siter
Glitter Skrevet 24. august Skrevet 24. august Har mange ganger fått høre at de ser at jeg er nede. Eller oppe for den del.. 0 Siter
Siena Skrevet 24. august Skrevet 24. august Jeg tror det er ganske lett å se at jeg har det dårlig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august Siena skrev (7 minutter siden): Jeg tror det er ganske lett å se at jeg har det dårlig. Hvordan? Anonymkode: c6961...995 0 Siter
Siena Skrevet 24. august Skrevet 24. august (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvordan? Anonymkode: c6961...995 Lite ansiktsmimikk, mindre blikkontakt, snakker mindre og mer monotont og tror man ser det i øynene mine også uten at jeg helt klarer forklare det på en god måte hvordan annet enn at de ser mer triste og livløse ut. Endret 24. august av Siena 1 Siter
stjernestøv Skrevet 24. august Skrevet 24. august tror det er vanskelig å se når jeg er syk, eneste da jeg var veldig tynn kommenterte folk det for det var ulikt meg. Tror ikke man kan se psykisk smerte på folk, bortsett fra når jeg har vært overmedisinert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august Det varierer veldig. Jeg har fått "kjeft" for å fortsette å gråte i timene mine enda jeg ikke klarer å stoppe. Anonymkode: 099c3...b31 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det varierer veldig. Jeg har fått "kjeft" for å fortsette å gråte i timene mine enda jeg ikke klarer å stoppe. Anonymkode: 099c3...b31 Huff, det høres vondt ut. Hvorfor kunne du ikke gråte deg ferdig? Anonymkode: c6961...995 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august Jeg har fått høre at jeg ser dårlig ut og deprimert ut. Hvordan man ser ut da kan du jo Google det er jo vanlige symptomer. Det handler mye om graden på hvor dårlig man er da de gangene jeg er veldig dårlig så syns det godt ja jeg kan ikke og orker ikke å skjule. Anonymkode: eab9d...9d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august 21 minutes ago, AnonymBruker said: Huff, det høres vondt ut. Hvorfor kunne du ikke gråte deg ferdig? Jeg kunne vel saktens gråte meg ferdig, men jeg absolutt hatet å miste kontrollen der og samtidig bli beskyldt for å tro at de ikke ser hvor vondt jeg har det. Jeg gikk selvfølgelig ikke dit for å bli syntes synd på. Samtidig har en av behandlerne mine sagt at det ikke var meningen at noen dem virket brydd. Noe var kanskje feil med tilnærmingen til behandlerne mine. Anonymkode: 099c3...b31 0 Siter
krøll9 Skrevet 24. august Skrevet 24. august Vet ikke hvordan det ser eller har sett utenfra, bortsett fra at jeg har vært ganske tynn i et par perioder, da så man vel ganske tydelig. Men jeg vet at jeg selv sliter med å opprettholde hygiene noen ganger, så jeg må gå ut fra at det etter et visst punkt kan ha vært synlig. Nå har jeg en del angst tror jeg, er mentalt for det meste overstimulert og konstant fysisk sliten. Om jeg er deprimert vet jeg ikke. Nå er jeg stort sett ren, men synes det er helt forferdelig vanskelig å finne frem klær til meg og barna. Holdt bare på å bli hjemme nå før helgen pga hjernen holdt på å sprenge. Men tror jeg fant klær som passet ok, så tenker ikke at noen kunne se hvor sliten jeg er dit vi dro. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 24. august Skrevet 24. august Har man møtt en alvorlig deprimert person, har man møtt en. Har man møtt 500, har man møtt 500. Da ser man sikkert at mange har en del felles, og at noen skiller seg ut. Den dagen jeg slutter å bry meg om klær og et minimum av personlig hygiene (livredd for å lukte vondt) er jeg død. Man skal kjenne meg ganske godt for å fange opp signaler om at formen ikke er bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.