Gå til innhold

Om Litium

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg har forstått det er Litium en sterk medisin. Jeg bruker den uten å ha bipolar. Blir man avhengig av medisinen? Jeg blir fort kjempedårlig om jeg trapper bare litt ned.

@nachnoo?

Anonymkode: 3beb3...719

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Slik jeg har forstått det er Litium en sterk medisin. Jeg bruker den uten å ha bipolar. Blir man avhengig av medisinen? Jeg blir fort kjempedårlig om jeg trapper bare litt ned.

@nachnoo?

Diagnose; depresjon. Har angst i tillegg.

Skrevet

Litium er en medisin som krever at den tas regelmessig og korrekt. I tillegg må dosen kontrolleres med blodprøve hver 3. måned.

Den gir ikke avhengighet slik vi bruker begrepet om medisiner. Men mange trenger den for å holde seg frisk.

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (1 time siden):

Litium er en medisin som krever at den tas regelmessig og korrekt. I tillegg må dosen kontrolleres med blodprøve hver 3. måned.

Den gir ikke avhengighet slik vi bruker begrepet om medisiner. Men mange trenger den for å holde seg frisk.

Hvorfor blir jeg så dårlig av å trappe ned? Er det sykdommen som ligger der i bunn og blomstrer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor blir jeg så dårlig av å trappe ned? Er det sykdommen som ligger der i bunn og blomstrer?

Samme lurer jeg på bare med andre medisiner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er nok den riktige forklaringen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...