AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august Slik jeg har forstått det er Litium en sterk medisin. Jeg bruker den uten å ha bipolar. Blir man avhengig av medisinen? Jeg blir fort kjempedårlig om jeg trapper bare litt ned. @nachnoo? Anonymkode: 3beb3...719 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Slik jeg har forstått det er Litium en sterk medisin. Jeg bruker den uten å ha bipolar. Blir man avhengig av medisinen? Jeg blir fort kjempedårlig om jeg trapper bare litt ned. @nachnoo? Anonymkode: 3beb3...719 Diagnose; depresjon. Har angst i tillegg. Anonymkode: 3beb3...719 0 Siter
nachnoo Skrevet 24. august Skrevet 24. august Litium er en medisin som krever at den tas regelmessig og korrekt. I tillegg må dosen kontrolleres med blodprøve hver 3. måned. Den gir ikke avhengighet slik vi bruker begrepet om medisiner. Men mange trenger den for å holde seg frisk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august Skrevet 24. august nachnoo skrev (1 time siden): Litium er en medisin som krever at den tas regelmessig og korrekt. I tillegg må dosen kontrolleres med blodprøve hver 3. måned. Den gir ikke avhengighet slik vi bruker begrepet om medisiner. Men mange trenger den for å holde seg frisk. Hvorfor blir jeg så dårlig av å trappe ned? Er det sykdommen som ligger der i bunn og blomstrer? Anonymkode: 3beb3...719 0 Siter
Glitter Skrevet 24. august Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor blir jeg så dårlig av å trappe ned? Er det sykdommen som ligger der i bunn og blomstrer? Anonymkode: 3beb3...719 Samme lurer jeg på bare med andre medisiner. 0 Siter
nachnoo Skrevet 24. august Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvorfor blir jeg så dårlig av å trappe ned? Er det sykdommen som ligger der i bunn og blomstrer? Anonymkode: 3beb3...719 Det er nok den riktige forklaringen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.