Gå til innhold

Er ikke så opptatt av meg selv som jeg var.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet (endret)

Nå som det har vært mye annet å tenke på har jeg ikke vært så opptatt av min egen psykiske og fysiske helse, det er vel en bra ting? Men den rarheten kan bli grusom innimellom og noen ganger tar jeg vival for å holde ut, men kan sitte hos mine foreldre på sykehjemmet og plutselig prikker det i hele meg. Det er tungt å sitte der men vet at de setter pris på at jeg kommer, nå har jeg sovet tre netter på rad så får se hvordan det går i natt. Uten søvn blir jo alt enda tyngre men jeg driver ikke og måler blodtrykket mange ganger om dagen, sliter fremdeles med trøstespising da. mine brødre går meg på nervene og det er bare løgn og bedrag derfra, min far tok det hardt og kommer ikke over det. han er svak nok som det er. må ha med brødrene mine å gjøre nå pga mine foreldre men det blir jo minst mulig fremover, det er ikke verdt det. spesielt når jeg ikke sover går løgnene inn på meg og jeg blir forvirret. jeg er hos foreldrene mine annenhver dag nå, om min mor husker det vet jeg ikke og min far sover mye. 

Vernepleieren skrev jeg var i min habituelle tilstand men jeg har jo blitt verre men jeg klarer jo å stå i det, har ikke knekt enda. 

Endret av stjernestøv
Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

men verden er jo gal da så ser ikke så ofte på nyheter og politikk, kommer ikke til å stemme. Det får bli som det blir. 

stjernestøv
Skrevet

Det er vel et som teller? Fokus utover og ikke innover? 

stjernestøv
Skrevet

med vernepleieren snakker jeg mest om familiesituasjonen, er det galt av meg? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (50 minutter siden):

kommer ikke til å stemme. Det får bli som det blir. 

nå må du gi deg. skal vi alle gjøre det da. gi faen, for alt er så jævla håpløst?

sett pris på demokratiet du er i, tenk på sakene som er viktig for deg og bruk stemmeretten din. forhåndsstem så slipper du mas på valgdagen.

Anonymkode: 88e68...a5e

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

nå må du gi deg. skal vi alle gjøre det da. gi faen, for alt er så jævla håpløst?

sett pris på demokratiet du er i, tenk på sakene som er viktig for deg og bruk stemmeretten din. forhåndsstem så slipper du mas på valgdagen.

men hvem er det som jobber for de med psykiske lidelser, mindre helsekøer og bedre eldreomsorg? 

AnonymBruker
Skrevet

stjernestøv skrev (5 minutter siden):

men hvem er det som jobber for de med psykiske lidelser, mindre helsekøer og bedre eldreomsorg? 

https://www.nrk.no/valg/2025/valgomat/storting/nb

ta den nederste, så får du kun de sakene som er viktig for deg.

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Venstresiden. Høyre vil ha fast track for de med penger, så uføre, pensjonister og de syke skal komme sist.

Anonymkode: 4b405...ba3

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Venstresiden. Høyre vil ha fast track for de med penger, så uføre, pensjonister og de syke skal komme sist.

Ok. Bør vel stemme venstre da. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ok. Bør vel stemme venstre da. 

Partiet Venstre er ikke på venstresiden.

Anonymkode: d02af...16f

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig det der, for de er også for deinstitusjonalisering i menneskerettighetens navn, som er det som resulterer i dårligere psykiatri likevel. NRK har hatt noen artikler om hvordan det resulterer i at psykiske pasienter ender opp langt uti der de ikke skulle. Ikke det at noen her er kriminelle, men det rammer oss også.

Anonymkode: f4aeb...2c2

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

hva med fremskrittspartiet? jeg tror høyre vinner uansett. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Partiet Venstre er ikke på venstresiden.

Ok. Det trodde jeg. Hvem er det da? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ok. Det trodde jeg. Hvem er det da? 

Rødt, SV og Arbeiderpartiet.

AnonymBruker
Skrevet

FRP er nok mer ute etter selve essensen av det å straffe folk, selvom de tar til orde for håndtere bråkmakere med hardere tak.

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vanskelig det der, for de er også for deinstitusjonalisering i menneskerettighetens navn, som er det som resulterer i dårligere psykiatri likevel. NRK har hatt noen artikler om hvordan det resulterer i at psykiske pasienter ender opp langt uti der de ikke skulle. Ikke det at noen her er kriminelle, men det rammer oss også.

ok. jeg har ikke så mye peiling på politikk. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rødt, SV og Arbeiderpartiet.

Ja rødt har jeg stemt på før, arbeiderpartiet har jeg fått litt avsmak av. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

ok. jeg har ikke så mye peiling på politikk. 

Av de sakene du snakker om så er AP, SV og Rødt trolig de beste alternativene. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

FRP er nok mer ute etter selve essensen av det å straffe folk, selvom de tar til orde for håndtere bråkmakere med hardere tak.

Okay. 

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Av de sakene du snakker om så er AP, SV og Rødt trolig de beste alternativene. 

Ok. Tror jeg stemmer rødt men de kommer jo alltid så lavt ned uansett. Hva hjelper min stemme da? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...