AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden frosken skrev (1 minutt siden): Jeg iler i mange retninger her på dol. Kommer til unnsetning, kritiserer, trøster, krangler, belærer, kverulerer og sier selvfølgeligheter. Alt ettersom hva jeg har lyst til. Og ut av det danner det seg et mønster. Anonymkode: 88e68...a5e 0 Siter
frosken Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og ut av det danner det seg et mønster. Anonymkode: 88e68...a5e Ja, når man ikke skriver som AnonymBruker, så kan det konstrueres mange mønstre. Hvilke mønstre man mener å se kan handle om den som skriver, men også om den som leser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden frosken skrev (Akkurat nå): Ja, når man ikke skriver som AnonymBruker, så kan det konstrueres mange mønstre. Hvilke mønstre man mener å se kan handle om den som skriver, men også om den som leser. Helt riktig, når man først begynner å legge merke til noe er det vanskelig å la vær å ikke se det. Igjen og igjen. Anonymkode: 88e68...a5e 0 Siter
frosken Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Helt riktig, når man først begynner å legge merke til noe er det vanskelig å la vær å ikke se det. Igjen og igjen. Anonymkode: 88e68...a5e Ja, det er det som kalles confirmation bias/bekreftelsesfellen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden frosken skrev (2 minutter siden): Ja, det er det som kalles confirmation bias/bekreftelsesfellen. Ja, eller så kan vi jo begynne å telle tilfellene fremover og legge de frem for deg? Anonymkode: 88e68...a5e 0 Siter
frosken Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, eller så kan vi jo begynne å telle tilfellene fremover og legge de frem for deg? Anonymkode: 88e68...a5e Hvorfor skulle det være interessant? Jeg kommer jo fortsatt til å gjøre som nå - drive med det jeg har lyst til på dol. Men du kan selvfølgelig gjerne gjøre det for din egen del, jeg er ikke interessert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden frosken skrev (Akkurat nå): Hvorfor skulle det være interessant? Jeg kommer jo fortsatt til å gjøre som nå - drive med det jeg har lyst til på dol. Men du kan selvfølgelig gjerne gjøre det for din egen del, jeg er ikke interessert. Jeg kan dele det med deg dersom det fortsetter Anonymkode: 88e68...a5e 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden frosken skrev (40 minutter siden): Jeg iler i mange retninger her på dol. Kommer til unnsetning, kritiserer, trøster, krangler, belærer, kverulerer og sier selvfølgeligheter. Alt ettersom hva jeg har lyst til. Godt oppsummert, det er mitt inntrykk også. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Rødt er for fri innvandring. Muslimer liker ikke transpersoner. Anonymkode: 9a797...f7e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden frosken skrev (2 timer siden): Jeg tror kanskje ikke Stjernestøv oppfatter det som at det ble gjort narr av henne, - hun tåler jo direkte tilbakemeldinger bedre enn noen andre her inne. Selv om hun tåler direkte tilbakemeldinger bedre enn noen andre, skal hun fortsatt ha rett til å bli respektfullt behandlet. Anonymkode: 6b287...d15 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.