AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Da tenker jeg på foreldre og søsken. Jeg er den eneste i min familie på 5 som er stille. Anonymkode: 33820...6f2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Nei. Det varierer blant alle. Anonymkode: c3eb8...312 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden psykedeliker skrev (2 minutter siden): Ja, både foreldre og søsken. Gjelder det både skriftlig og muntlig? Anonymkode: 33820...6f2 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gjelder det både skriftlig og muntlig? Ja, det var alltid fokus på riktig språkbruk hjemme. Men hvis noe kunne misforstås, skulle det misforstås ordentlig! Det hjalp til å gjøre oss enda mer skjerpet på språkbruken. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden psykedeliker skrev (9 minutter siden): Ja, det var alltid fokus på riktig språkbruk hjemme. Men hvis noe kunne misforstås, skulle det misforstås ordentlig! Det hjalp til å gjøre oss enda mer skjerpet på språkbruken. Fin lærdom og kunnskap du har fått med deg. Jeg er bedre å utrykke meg skriftlig enn muntlig. Jeg er veldig sjenert. Anonymkode: 33820...6f2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.