AnonymBruker Skrevet 25. august Skrevet 25. august Har alltid slitt med varierende grad av nedstemthet når særlig våren kommer, men i pr ha jeg det nå når sommeren er slutt. Har ikke fått SAD diagnose, men er vel en lett grad av dette. Blir veldig melankolsk og trist 😞. Noen andre som gar det sånn og har nor gode råd å komme med til hvordan jeg kan takle dette bedre? Anonymkode: 64c2e...7cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august Skrevet 25. august Har du blitt utredet? Anonymkode: e5f03...994 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. august Skrevet 25. august Er det noe spesifikt som har vært annerledes med denne våren og sommeren sammenlignet med tidligere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har du blitt utredet? Anonymkode: e5f03...994 Ikke for det. Har GAD diagnose Anonymkode: 64c2e...7cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. august Skrevet 25. august psykedeliker skrev (31 minutter siden): Er det noe spesifikt som har vært annerledes med denne våren og sommeren sammenlignet med tidligere? Bor alene og er mer ensom, selv om jeg har kamerater. Når jeg kommer hjem ved 17 tiden er jeg veldig trist og når jeg våkner om morgenen er jeg også veldig nedstemt. Anonymkode: 64c2e...7cd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.