AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Selv om det går bra nå har jeg en trang til å skrive destruktivt. Det hjelper meg til å ikke handle på tankene som ulmer bak alt det andre. Alt det andre som holder meg samlet akkurat nå. Jeg klarer ikke la være å rive opp gamle sår. Inni meg er det hult og desperat gjør alt jeg kan for å prøve å fylle tomrommet. Til ingen nytte. Jeg kjenner meg klaustrofobisk i min egen kropp. Hjernen føles råtten. Hele kroppen forvitrer og jeg gjør ingenting for å stoppe det. Selvfølgelig gjør jeg ikke det når alt jeg vil er å forsvinne. Alt blir farget av destruktiviteten. Sort. Tjærete. Seigt. Umulig å komme seg ut av. Råta sprer seg fra hjernen og til resten av kroppen. Hud, blod, nerver, bein. Alt råttent. Jeg googler "Å miste noen i selvmord". Ikke at jeg tror det vil stoppe meg, aller mest søker jeg bare etter ett innblikk i hvordan det oppleves. Jeg tenker ofte på hvordan jeg vil bli husket når jeg er død. Ett ord: ubetydelig. Anonymkode: 45800...304 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Selv om det går bra nå har jeg en trang til å skrive destruktivt. Det hjelper meg til å ikke handle på tankene som ulmer bak alt det andre. Alt det andre som holder meg samlet akkurat nå. Jeg klarer ikke la være å rive opp gamle sår. Inni meg er det hult og desperat gjør alt jeg kan for å prøve å fylle tomrommet. Til ingen nytte. Jeg kjenner meg klaustrofobisk i min egen kropp. Hjernen føles råtten. Hele kroppen forvitrer og jeg gjør ingenting for å stoppe det. Selvfølgelig gjør jeg ikke det når alt jeg vil er å forsvinne. Alt blir farget av destruktiviteten. Sort. Tjærete. Seigt. Umulig å komme seg ut av. Råta sprer seg fra hjernen og til resten av kroppen. Hud, blod, nerver, bein. Alt råttent. Jeg googler "Å miste noen i selvmord". Ikke at jeg tror det vil stoppe meg, aller mest søker jeg bare etter ett innblikk i hvordan det oppleves. Jeg tenker ofte på hvordan jeg vil bli husket når jeg er død. Ett ord: ubetydelig. Anonymkode: 45800...304 Borderline? Ja, tenkte meg det. Håper du får hjelp .. Anonymkode: 005fe...0f7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.