UtakknemligDiva Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvordan kan folk glede seg sånn på ferie? jeg gruer meg noe helt jævlig!! Det er noe forbanna dritt som ødelegger ens liv 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Nå er det på tide du tar deg en bolle, evt. en god dose psykedelika så du får landet på jorden igjen. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden psykedeliker skrev (11 minutter siden): Nå er det på tide du tar deg en bolle, evt. en god dose psykedelika så du får landet på jorden igjen. lande på jorden med psykedelika.. Hvorfor er det forbudt? Jeg kan lett få tak i begge de psykedeliske stoffene, men siden jeg bruker en viss medisin, så vet jeg ikke om jeg kan få serotogent syndrom. Jeg tror ikke det, men vil ikke oppleve igjen det jeg gjorde med den svakere utgaven som tøyles og spises.. Har også hørt det ikke er lurt hvis du er i ustabilt humør. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden UtakknemligDiva skrev (2 minutter siden): Har også hørt det ikke er lurt hvis du er i ustabilt humør. Det er forsåvidt riktig. Du får gjøre noe med humøret først da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.