Gå til innhold

Noe du gleder deg til denne høsten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.... som du skal se på tv, lese eller oppleve? 

Anonymkode: 0d55e...0a9

Videoannonse
Annonse
påskelilje
Skrevet

Ja, jeg skal besøke yngstedattera i Bergen! Hun har flyttet dit for å studere, og bor nå i kollektiv. Gleder meg masse!!!

Skrevet

Skal på et show sammen med ungene litt senere i høst, det har jeg gledet meg til lenge! Ellers ser jeg frem til at forhåndsvalget er overstått om 10 dager og til leiligheten vi holder på å selge blir solgt og alt styret der er over.

AnonymBruker
Skrevet

Generelt høsten? Elsker denne årstiden, elsker halloween, elsker at bladene på trærne skifter farge og det blir kjøligere i lufta, elsker at jeg kan gå tur i deilige temperaturer. Men jeg hater sommeren, varme og solen, så høsten er nok ekstra verdsatt. 

Anonymkode: b8296...8a0

Skrevet

Gleder meg over høsten, er veldig glad i den. Skal snart reise bort for å være med i en konfirmasjon og da blir jeg borte i noen dager. Det ser jeg fram til. 

Nicklusheletida
Skrevet (endret)

Jeg gleder meg til noen dager avspasering som skal brukes på hytta på fjellet når høstfargene er på sitt fineste i september. Jeg gleder meg også til fårikål :)

Jeg gleder meg også til å lese de bøkene av Ingvar Ambjørnsen som har hatt i bokhyllene i mange år uten å lese dem. Har allerede begynt på Elling. 

Endret av Nicklusheletida
.
Skrevet

Gleder meg til å få overstått en operasjon. Ellers er det ikke så mye. 

Skrevet

Jeg gleder meg til så mye.  Høsten er min årstid🍁🍂🍁

Gleder meg til å lage julegaver, til alle konsertene og teaterforestillingene jeg skal på, drikke rødvin med kjæresten og mye mer. Akkurat nå gleder jeg meg mest til at vi skal ha innflytningsfest på lørdag og til å pynte til høst inne og ute neste uke.

Skrevet

Tidlig høst kjenner jeg bestandig på et akutt vemod over sommeren som gikk så altfor fort.

Når jeg etter hvert aksepterer at sommeren er over synes jeg høsten er en deilig tid. Gleder meg til turer i skog og fjell og forhåpentlig en del sosialt i form av middager med venner etc. Skal på en tur til utlandet litt senere i høst. Senhøst og tidlig vinter synes jeg er nokså stusslig, gleder meg da til vinteren får ordentlig tak. Snø og skiturer.  Så blir det etter hvert lysere og det går mot vår igjen 🌏🛞

Skrevet

Jeg ser frem til å lande på et eller annet tidspunkt, ha en hverdag med balanse mellom krav og rutine. Hittil kjenner jeg meg bare overstimulert og utslitt. Har håpet om at vanlige hverdager og ikke så høye krav og forespørsler om at ting skal skje skal legge til rette for det. Jeg ønsker meg rolige KJEDELIGE høstdager med mindre følelse av stress og uro. Høst eller ikke, jeg slår et slag for den (i en ideal verden) trygge passe kjedelige hverdagen. 

Akkurat nå drømmer jeg om å gå en tur med barn og hund uten følelsen av å skulle ha gjort noe annet samtidig, helst i går. Eller kanskje det å lese i en fagbok i ro og fred, siden jeg er student, uten å føle at jeg må gjøre husarbeid eller gjøre annet istedenfor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...