Gå til innhold

Behandleren min spurte meg om et råd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd før at behandleren har spurt meg som er pasient om et personlig råd før. Og jeg hadde svar på det behandleren spurte om. Kan og sies at jeg er klok og har enorm kunnskap. Tenker det er spesielt.

Anonymkode: 62b14...983

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke helt det samme, men opplevde at en sykepleier der jeg var innlagt spurte meg et spørsmål om en problemstilling, i forbindelse med at jeg er jurist. Det var en relativ enkel problemstilling da, så jeg svarte så godt jeg kunne. 

Anonymkode: 28336...189

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg var innlagt ba en ansatt meg om å gjennomgå/rette/vurdere et helt manus som h*n skulle fremlegge på et konferanse i utlandet. H*n visste at jeg hadde universitetsutdannelse fra utlandet og at jeg har jobbet mye med tekst. Jeg ble ikke hoppende glad for å si det slik, men ville selvsagt gjerne hjelpe selvom jeg var ganske dårlig på det tidspunktet.

Kanskje er det en misforstått måte å vise pasienten anerkjennelse på?

Anonymkode: d143d...f38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har aldri opplevd før at behandleren har spurt meg som er pasient om et personlig råd før. Og jeg hadde svar på det behandleren spurte om. Kan og sies at jeg er klok og har enorm kunnskap. Tenker det er spesielt.

Anonymkode: 62b14...983

Har nok ikke så mye med deg å gjøre, men en (litt lite smart) måte å komme i posisjon på. Altså et foraøk på å styrke relasjonen. 

Anonymkode: 9f99f...ea8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...