AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august Jeg har aldri opplevd før at behandleren har spurt meg som er pasient om et personlig råd før. Og jeg hadde svar på det behandleren spurte om. Kan og sies at jeg er klok og har enorm kunnskap. Tenker det er spesielt. Anonymkode: 62b14...983 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august Kanskje ikke helt det samme, men opplevde at en sykepleier der jeg var innlagt spurte meg et spørsmål om en problemstilling, i forbindelse med at jeg er jurist. Det var en relativ enkel problemstilling da, så jeg svarte så godt jeg kunne. Anonymkode: 28336...189 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august Sist jeg var innlagt ba en ansatt meg om å gjennomgå/rette/vurdere et helt manus som h*n skulle fremlegge på et konferanse i utlandet. H*n visste at jeg hadde universitetsutdannelse fra utlandet og at jeg har jobbet mye med tekst. Jeg ble ikke hoppende glad for å si det slik, men ville selvsagt gjerne hjelpe selvom jeg var ganske dårlig på det tidspunktet. Kanskje er det en misforstått måte å vise pasienten anerkjennelse på? Anonymkode: d143d...f38 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri opplevd før at behandleren har spurt meg som er pasient om et personlig råd før. Og jeg hadde svar på det behandleren spurte om. Kan og sies at jeg er klok og har enorm kunnskap. Tenker det er spesielt. Anonymkode: 62b14...983 Har nok ikke så mye med deg å gjøre, men en (litt lite smart) måte å komme i posisjon på. Altså et foraøk på å styrke relasjonen. Anonymkode: 9f99f...ea8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.