Drikkeflaska Skrevet 27. august Skrevet 27. august munchin skrev (13 minutter siden): Selvsabotasje? Ja, det kan du vel godt kalle det. Snakk alltid med lege først, og lag en plan. 0 Siter
skogbrann Skrevet 27. august Skrevet 27. august Tok ca. to timer (video). Skal sies at jeg også hadde en samtale med en sykepleier i forkant for å avklare litt om situasjonen. I samtalen med legen gikk vi gjennom diagnoser/sykehistorie, hva jeg slet med/søkte hjelp for, hvilke medisiner jeg brukte, og medisiner jeg tidligere hadde. Naturligvis også effekten av disse. Skal sies at det egentlig var beregnet å ta 1 time, og jeg betalte for 1 time uansett. Så fikk jeg kort tid etter et skriv jeg kunne ta med til fastlege/psykiater. Beste 2000+ kronene jeg har brukt i mitt liv. 0 Siter
skogbrann Skrevet 27. august Skrevet 27. august skogbrann skrev (1 minutt siden): Tok ca. to timer (video). Skal sies at jeg også hadde en samtale med en sykepleier i forkant for å avklare litt om situasjonen. I samtalen med legen gikk vi gjennom diagnoser/sykehistorie, hva jeg slet med/søkte hjelp for, hvilke medisiner jeg brukte, og medisiner jeg tidligere hadde. Naturligvis også effekten av disse. Skal sies at det egentlig var beregnet å ta 1 time, og jeg betalte for 1 time uansett. Så fikk jeg kort tid etter et skriv jeg kunne ta med til fastlege/psykiater. Beste 2000+ kronene jeg har brukt i mitt liv. Har ikke lyst å gi så mye mer informasjon enn dette på åpent forum. Du kan eventuelt sende meg en melding, eller spør i dagbok. 0 Siter
nachnoo Skrevet 27. august Skrevet 27. august munchin skrev (19 timer siden): @nachnoo tar du oppdrag privat? Det må vi i så fall ta på PM 0 Siter
munchin Skrevet 27. august Forfatter Skrevet 27. august nachnoo skrev (15 minutter siden): Det må vi i så fall ta på PM Hvordan sender man pm her inne🤭? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.