Gå til innhold

Var dette grensepsykose eller noe annet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på ridekurs og skulle trave og siden jeg ikke har gjort dette så mye så var det veldig stressende for meg. Jeg husker hendelsesforløpet før vi begynte og etter at vi var ferdig men mens vi holdt på så fikk jeg blackout. Og det jeg husker mest av er rett før vi var ferdig fikk jeg en enorm uvirkelighetsfølelse og ville bare vekk. Og følelsen var så intens at jeg så vidt klarte komme meg hjem igjen, føltes ut som jeg var utenfor meg selv, at hjernen var helt kokt og at alle lyder og sanser var forsterket. Og nå tenker jeg på at jeg nok fikk kjeft av ridelæreren. 

Anonymkode: 9111b...a91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som god gammeldags angstanfall

Anonymkode: f3811...191

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Høres ut som god gammeldags angstanfall

Anonymkode: f3811...191

Hm, ja. Kanskje det var det? Har bare aldri slitt med det til vanlig, men mulig det ble utløst av mye stress? Resten av uka var også ganske stressende.

Anonymkode: 9111b...a91

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...