AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august Eller kan man også ha det uten at andre merker noe spesielt? Anonymkode: af6ca...c9a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august Et panikkanfall vil vel alltid være synlig for de rundt. Men angstanfall kan være usynlig for andre. Er min erfaring. Anonymkode: 16a9c...fee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Et panikkanfall vil vel alltid være synlig for de rundt. Men angstanfall kan være usynlig for andre. Er min erfaring. Anonymkode: 16a9c...fee Åja, trodde panikkanfall og angstanfall var det samme, men da har jeg misforstått... Anonymkode: af6ca...c9a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Åja, trodde panikkanfall og angstanfall var det samme, men da har jeg misforstått... Anonymkode: af6ca...c9a Et panikkanfall er jo også et angstanfall, men mye mer alvorlig. Da får man så sterke kroppslige symptomer at man er helt sikker på at man skal dø. Kroppen kan skru helt av visse funksjoner. Anonymkode: 16a9c...fee 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august Et panikkanfall er ikke alltid synlig nei. Det vet jeg selv. Anonymkode: 9aebb...a25 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august De fleste prøver vel å skjule det, derav angst Anonymkode: 4191e...39b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.