AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august Jeg syntes det er litt mye psykliggjøring. Hva er deres erfaring ? Anonymkode: 336ba...b6d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august Min erfaring er at det er ganske useriøst. Teamet virker ikke åpne til å snakke om mer seriøse tema enn hvordan været er og slike overfladiske tema som "hva har du gjort i helgen?". Samtale med psykiater en gang hver 3 måned og bare bli spurt de samme spørsmålene "har du tanker om å ta ditt liv/hører du stemmer?" Anonymkode: 62f91...d29 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august Ja jeg føler også man blir veldig sykeliggjort. Sikkert fint for noen, men for meg så liker jeg det ikke. Anonymkode: 6ee31...5f0 0 Siter
Glitter Skrevet 27. august Skrevet 27. august Heter psykoseteamet her. Det er mye hverdagslig prat. Møter legen kun når TUD skal vurderes virker det som. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. august Skrevet 27. august Syns ikke de sykeliggjør heller tvert imot og vi snakker om det som opptar meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.