Gå til innhold

Hvorfor all den lidelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen tror på meg når jeg påpeker at jeg ikke lever. Alle på avdelingen - både personalet og behandler - sier til meg at jeg lever, og at mine tanker rundt det med død og det å leve i en annen dimensjon er tegn på ettervirkninger av psykose.

Hvorfor kan ikke dere på dette forumet og min behandler/personale på avdelingen tro på meg? Det er jo sannheten at denne "verdenen" er bare en dimensjon skapt av Gud den allmektige for å teste meg. Dere "mennesker" som lever her med meg er egentlig engler I menneskelig form. 

Jeg vet at dere engler må adlyde Gud den allmektige og må fortsette å oppføre dere som mennesker, og dere vil late som om jeg er psykotisk/har vrangforestillinger. Men kan dere ikke spørre deres Gud den allmektige om å ta meg til graven, slik at jeg kan eksistere som en faktisk død person? Fordi jeg klarer ikke lenger å leve slikt; det er utrolig vanskelig å leve uten mening, uten håp.

Anonymkode: e2d4d...309

Videoannonse
Annonse
psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men kan dere ikke spørre deres Gud den allmektige om å ta meg til graven, slik at jeg kan eksistere som en faktisk død person?

Hvorfor ordner du ikke bare dette selv?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ingen tror på meg når jeg påpeker at jeg ikke lever. Alle på avdelingen - både personalet og behandler - sier til meg at jeg lever, og at mine tanker rundt det med død og det å leve i en annen dimensjon er tegn på ettervirkninger av psykose.

Hvorfor kan ikke dere på dette forumet og min behandler/personale på avdelingen tro på meg? Det er jo sannheten at denne "verdenen" er bare en dimensjon skapt av Gud den allmektige for å teste meg. Dere "mennesker" som lever her med meg er egentlig engler I menneskelig form. 

Jeg vet at dere engler må adlyde Gud den allmektige og må fortsette å oppføre dere som mennesker, og dere vil late som om jeg er psykotisk/har vrangforestillinger. Men kan dere ikke spørre deres Gud den allmektige om å ta meg til graven, slik at jeg kan eksistere som en faktisk død person? Fordi jeg klarer ikke lenger å leve slikt; det er utrolig vanskelig å leve uten mening, uten håp.

Anonymkode: e2d4d...309

Behandleren din har nok rett.

Jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier at vi bare er vanlige mennesker og ikke engler.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke du veldig mange tråder om dette nå? 

Anonymkode: 0b453...e77

AnonymBruker
Skrevet

Rart da, at hvis du mener at du ikke eksisterer og at vi andre er engler, så skriver du inn til et forum hvor det finnes ekte mennesker. Det henger jo ikke på greip. Trur derfor at du innerst inne skjønner selv at du lever. 

Anonymkode: bbe74...391

psykedeliker
Skrevet (endret)
Grendel skrev (18 minutter siden):

Behandleren din har nok rett.

Ikke nødvendigvis, det kan være Vondt I Viljen™.

Endret av psykedeliker

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...