AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg trenger sårt råd til hva jeg kan gjøre for meg selv 🙂 Anonymkode: c00a8...886 0 Siter
emilie321 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Gjøre ting jeg mestere og å utfordre meg selv på ting jeg er ubekvem med. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jobbe med å utfordre meg selv, tenke at det er bedre å ha prøvd enn å aldri våge. Ingen går heller rundt med sky høy selvtillit hele tiden. Jobbe med relasjoner til andre, bli kjent med andre, få gode og positive impulser i hverdagen (skole/jobb/hobby). Anonymkode: 034bb...41f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Deltatt i kurs om self compassion. Anonymkode: 04b0b...3b9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Deltatt i kurs om self compassion. Anonymkode: 04b0b...3b9 Hvor da? Anonymkode: e6698...127 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Gå utenfor komfortsonen og gjør ting som er skummelt, men som du egentlig har lyst til og som kan gi deg mestringsfølelse. Anonymkode: 6e48d...895 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.