AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Gir større dose fluanxol like mye uroligheter i beina som mindre doser? Tar 2mg pr dag nå. Er nesten ikke til å holde ut for klarer ikke å sitte i ro. Og gir Latuda like mye av denne bivirkningen? Anonymkode: 7826c...32e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gir større dose fluanxol like mye uroligheter i beina som mindre doser? Tar 2mg pr dag nå. Er nesten ikke til å holde ut for klarer ikke å sitte i ro. Og gir Latuda like mye av denne bivirkningen? Anonymkode: 7826c...32e Det vil vel være individuelt? Anonymkode: 5e076...ab6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jo større dose jo mer kribling. Anonymkode: 440ed...a32 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 27 minutes ago, AnonymBruker said: Jo større dose jo mer kribling. Anonymkode: 440ed...a32 Kribling er rett ord ja. Fyfaen så jævlig hvordan klarer noen å gå på denne? Hvem andre gir dette så jeg vet hva jeg må holde meg unna? Anonymkode: 7826c...32e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kribling er rett ord ja. Fyfaen så jævlig hvordan klarer noen å gå på denne? Hvem andre gir dette så jeg vet hva jeg må holde meg unna? Anonymkode: 7826c...32e Alle kan gi det, men atypiske ap gir generelt mindre. Ett slikt preparat er zyprexa. Anonymkode: 440ed...a32 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.