AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Står i journalen min, men usikker på hva det betyr. Anonymkode: d6ad5...446 0 Siter
frosken Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Står i journalen min, men usikker på hva det betyr. Anonymkode: d6ad5...446 Det betyr hvordan behandleren din oppfatter/vurderer deg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden frosken skrev (7 minutter siden): Det betyr hvordan behandleren din oppfatter/vurderer deg. Okei. Det gir også mening ut i fra resten av teksten knyttet til ordet. Takk! Anonymkode: d6ad5...446 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Okei. Det gir også mening ut i fra resten av teksten knyttet til ordet. Takk! Anonymkode: d6ad5...446 Hvor gammel er du? Max 20 til å være så kunnskapsløs. Anonymkode: d637e...566 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du? Max 20 til å være så kunnskapsløs. Anonymkode: d637e...566 Så hyggelig sagt av deg. Setter virkelig pris på at du tok deg tid til å informere om din negative mening om meg. (Jeg hadde en ide om hva det betydde, men var ikke helt sikker så derfor spurte jeg for sikkerhetsskyld). Anonymkode: d6ad5...446 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.