AnonymBruker Skrevet 29. august Skrevet 29. august Noen som vet om det er vanlig at selvtilliten varierer pga bipolar eller ikke? Jeg tenker da på når man er normal og ikke deprimert eller manisk? For jeg føler at det er tilfelle for meg, men vet ikke om jeg bare innbiller meg det eller ikke? Anonymkode: 2d3aa...87b 0 Siter
Anonymos Skrevet 29. august Skrevet 29. august Selvtilliten varierer hos oss alle, uavhengig av psykisk sykdom. I situasjoner hvor vi føler mestring og kontroll er selvtilliten høyere enn ved situasjoner hvor en er mer usikker. Hvorvidt selvtilliten varierer sykelig mye eller ikke blir et annet spørsmål. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Nei, ikke hos meg og tror ikke dette er et symptom på det Anonymkode: 5df4f...369 0 Siter
nachnoo Skrevet 30. august Skrevet 30. august Selvtilliten er sterkt forhøyet i mani og tilsvarene svekket i depresjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noen som vet om det er vanlig at selvtilliten varierer pga bipolar eller ikke? Jeg tenker da på når man er normal og ikke deprimert eller manisk? For jeg føler at det er tilfelle for meg, men vet ikke om jeg bare innbiller meg det eller ikke? Anonymkode: 2d3aa...87b Husk at ingen går rundt med en stabil selvtillit hele tiden. Jeg er psykisk frisk og også hos meg svinger det. Anonymkode: 78365...132 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august nachnoo skrev (25 minutter siden): Selvtilliten er sterkt forhøyet i mani og tilsvarene svekket i depresjon. Ja, men ts spurte om i normal tilstand uten (hypo)mani og depresjon Anonymkode: 5df4f...369 0 Siter
nachnoo Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, men ts spurte om i normal tilstand uten (hypo)mani og depresjon Anonymkode: 5df4f...369 Da tenke jeg at folk kunne tenke seg til at i depresjon er selvtilliten klart nedsatt (hos de aller fleste). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august nachnoo skrev (1 minutt siden): Da tenke jeg at folk kunne tenke seg til at i depresjon er selvtilliten klart nedsatt (hos de aller fleste). Men TS spør ikke om i depresjon, men i stabil fase sykdomsepisode? Anonymkode: 8409e...2f7 0 Siter
nachnoo Skrevet 30. august Skrevet 30. august Med en frisk personlighet varierer det lite. Ved enkelte lidelser er svingende selvtillit et symptom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august nachnoo skrev (9 minutter siden): Med en frisk personlighet varierer det lite. Ved enkelte lidelser er svingende selvtillit et symptom. Er bipolar en av de når man er stabil? Anonymkode: 2fed7...969 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.