AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Hei! 😊Da jeg var innlagt på DPS for noen år siden fikk jeg tildelt behandler tilfeldig (tror jeg?) også ble jeg skrevet ut og var noen måneder hjemme før jeg ble innlagt igjen. Jeg fikk da samme behandler og da det var tid for utskrivelse så spurte behandler til min store overraskelse om jeg hadde lyst å fortsette hos henne og jeg gikk dit i 2 år til 🙂 Og det betyr jo at hun valgte meg som pasient, og jeg har alltid lurt på hvorfor hun valgte akkurat meg? Noen som har noen tanker? 🤔 (Angrer på at jeg ikke spurte henne da vi avsluttet, men for sent nå). Anonymkode: 384f6...144 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Kanskje hun syntes du var faglig interessant, eller at hun visste at hun kunne hjelpe deg. Anonymkode: aebfa...9b8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Fordi man trenger klienter når man driver privat og det er enklere å jobbe med klienter en allerede kjenner og har en god relasjon til. I tillegg kan du ha hatt en problemstilling der hun tenkte at hun kunne bidra. Anonymkode: 61991...65a 0 Siter
frosken Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hei! 😊Da jeg var innlagt på DPS for noen år siden fikk jeg tildelt behandler tilfeldig (tror jeg?) også ble jeg skrevet ut og var noen måneder hjemme før jeg ble innlagt igjen. Jeg fikk da samme behandler og da det var tid for utskrivelse så spurte behandler til min store overraskelse om jeg hadde lyst å fortsette hos henne og jeg gikk dit i 2 år til 🙂 Og det betyr jo at hun valgte meg som pasient, og jeg har alltid lurt på hvorfor hun valgte akkurat meg? Noen som har noen tanker? 🤔 (Angrer på at jeg ikke spurte henne da vi avsluttet, men for sent nå). Anonymkode: 384f6...144 Din behandler var muligens en lege som holdt på å spesialisere seg til å bli psykiater. Leger i spesialisering må gjennomføre noen langvarige psykoterapier for å få godkjent spesialiseringen. Jeg vil anta at din behandler tenkte at det ville være interessant faglig å jobbe med deg og at du ville kunne ha godt utbytte av terapien. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden frosken skrev (22 minutter siden): Din behandler var muligens en lege som holdt på å spesialisere seg til å bli psykiater. Leger i spesialisering må gjennomføre noen langvarige psykoterapier for å få godkjent spesialiseringen. Jeg vil anta at din behandler tenkte at det ville være interessant faglig å jobbe med deg og at du ville kunne ha godt utbytte av terapien. Og hva vil "langvarig" si? 1 år? Anonymkode: 83f9f...b99 0 Siter
nachnoo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Blant annet fordi man prøver å oppnå kontinuitet der det er mulig. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det er vanlig å ønske og føle seg spesiell for behandler Anonymkode: f0af8...985 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.