AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Jeg går for tiden på Olanzapine teva 10 mg. Det tar jeg hver kveld. En kveld glemte jeg å ta en tablett. Dagen etter ble det tatt serum. Da var serum på 58. Forrige gang var det på 114. Er det vanlig at det går så mye ned ved at man bare glemmer tabletten en gang? Jeg merket forøvrig ingenting til at jeg hadde glemt det en gang. De mente at jeg ikke hadde tatt medisinen flere ganger. Det stemte ikke. Referanse området er mellom 30 og 300, så jeg var innenfor referanseområde. Anonymkode: 06b8e...dae 0 Siter
nachnoo Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Halveringstiden er ca 30 timer, så konsentrasjonsfallet er som forventet. Endret 10 timer siden av nachnoo 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden nachnoo skrev (2 minutter siden): Halveringstiden er ca 30 timer, så konsentrasjonsfallet er som forventet. Ok. Takk for svar. Anonymkode: 06b8e...dae 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.