AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Noen andre som føler på det samme? Føler det også gjør meg vanskeligere å hjelpe når jeg føler jeg bare er en byrde? Anonymkode: eab35...aa2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden munchin skrev (5 minutter siden): Samme her. Akkurat de samme tankene. Hva bunner den følelsen av å ikke fortjene i hos deg? For meg er det selvhat og følelse av mindreverd, tror jeg. Anonymkode: eab35...aa2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Det verste er at jeg flere av gangene til og med har bedt selv om denne hjelpen, og det når jeg faktisk følte at jeg ikke fortjente det og var til bry. Det er jo ganske selvmotsigende? Anonymkode: eab35...aa2 0 Siter
munchin Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva bunner den følelsen av å ikke fortjene i hos deg? For meg er det selvhat og følelse av mindreverd, tror jeg. Anonymkode: eab35...aa2 Samme her. Selvhat og mindreverdighets-oppfatning. 0 Siter
munchin Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det verste er at jeg flere av gangene til og med har bedt selv om denne hjelpen, og det når jeg faktisk følte at jeg ikke fortjente det og var til bry. Det er jo ganske selvmotsigende? Anonymkode: eab35...aa2 Jeg også. Det fører til STOR skam. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden munchin skrev (2 minutter siden): Samme her. Selvhat og mindreverdighets-oppfatning. Det er både lettende å 'møte' noen som føler på det samme, og samtidig leit å høre at du også sliter med dette for det er så ødeleggende. Anonymkode: eab35...aa2 0 Siter
munchin Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er både lettende å 'møte' noen som føler på det samme, og samtidig leit å høre at du også sliter med dette for det er så ødeleggende. Anonymkode: eab35...aa2 Ja, det gjør vondt😔 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Dere grubler og tenker og føler for mye, Anonymkode: a3829...fed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden munchin skrev (1 minutt siden): Ja, det gjør vondt😔 Det gjør det. Går du i noe terapi nå? Jeg skal begynne hos sykepleier om en måneds tid og er veldig spent på om jeg kommer til å klarer å komme ut av dette (og det andre jeg sliter med). AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere grubler og tenker og føler for mye, Anonymkode: a3829...fed Ja, er veldig klar over det egentlig, men sliter med å bryte ut av det. Anonymkode: eab35...aa2 0 Siter
munchin Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det gjør det. Går du i noe terapi nå? Jeg skal begynne hos sykepleier om en måneds tid og er veldig spent på om jeg kommer til å klarer å komme ut av dette (og det andre jeg sliter med). Ja, er veldig klar over det egentlig, men sliter med å bryte ut av det. Anonymkode: eab35...aa2 Ja, jeg har startet opp i privat terapi men skal bare gå i en kort periode pga kostnaden. Er det i kommunen du skal gå til sykepleier? Håper veldig på at det kan hjelpe for deg! Har du gått til DPS før? Som anonym skriver; vi vet at vi grubler for mye, ja. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen andre som føler på det samme? Føler det også gjør meg vanskeligere å hjelpe når jeg føler jeg bare er en byrde? Anonymkode: eab35...aa2 Tenker du det om andre også? Hvis ikke, hvorfor gjelder det kun deg? Anonymkode: 1cce5...7fe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.