AnonymBruker Skrevet 30. august Skrevet 30. august Jeg gikk en stund til en psykiater som "diagnostiserte" meg med sosial angst dvs jeg fikk ikke diagnosen offisielt i journalen men han sa at det var det det var. Men jeg kjenner ingenting i kroppen av ubehag, bare i hodet i form av tanker. Stemmer det fortsatt at jeg har sosial angst? Er avsluttet nå så fikk ikke spurt psykiater. Takk for alle svar, på forhånd 🙂 Anonymkode: 49f18...6b0 0 Siter
munchin Skrevet 30. august Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg gikk en stund til en psykiater som "diagnostiserte" meg med sosial angst dvs jeg fikk ikke diagnosen offisielt i journalen men han sa at det var det det var. Men jeg kjenner ingenting i kroppen av ubehag, bare i hodet i form av tanker. Stemmer det fortsatt at jeg har sosial angst? Er avsluttet nå så fikk ikke spurt psykiater. Takk for alle svar, på forhånd 🙂 Anonymkode: 49f18...6b0 Hvorfor fikk du ikke diagnosen i journalen? 1 Siter
psykedeliker Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Men jeg kjenner ingenting i kroppen av ubehag, bare i hodet i form av tanker. Angst kan manifestere seg på mange måter. Hvorfor tenker du at du må kjenne det i kroppen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september Skrevet 1. september munchin skrev (På 30.8.2025 den 21.53): Hvorfor fikk du ikke diagnosen i journalen? Det vet jeg ikke. Han skrev vel i epikrisen at jeg syntes det sosiale var vanskelig pga sosial angst, men tror ikke han offisielt satte diagnosen likevel. Ikke som jeg har fått med meg i alle fall. psykedeliker skrev (På 31.8.2025 den 17.45): Angst kan manifestere seg på mange måter. Hvorfor tenker du at du må kjenne det i kroppen? Fordi det er det som står når man googler symptomer på angst? Anonymkode: 49f18...6b0 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1. september Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Fordi det er det som står når man googler symptomer på angst? Google kvalitetssjekker ikke søkeresultatene, det må du gjøre selv. 0 Siter
Edna K Skrevet 1. september Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (På 30.8.2025 den 21.39): Jeg gikk en stund til en psykiater som "diagnostiserte" meg med sosial angst dvs jeg fikk ikke diagnosen offisielt i journalen men han sa at det var det det var. Men jeg kjenner ingenting i kroppen av ubehag, bare i hodet i form av tanker. Stemmer det fortsatt at jeg har sosial angst? Er avsluttet nå så fikk ikke spurt psykiater. Takk for alle svar, på forhånd 🙂 Anonymkode: 49f18...6b0 Alle psykiske sykdommer er i bunn og grunn «bare i hodet». Ikke alle kjenner ubehag i kroppen når de har sosial angst eller depresjon for den saks skyld. For mange betyr det gjentatte episoder med nedstemthet og deriblant negative tanker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september Edna K skrev (14 timer siden): Alle psykiske sykdommer er i bunn og grunn «bare i hodet». Ikke alle kjenner ubehag i kroppen når de har sosial angst eller depresjon for den saks skyld. For mange betyr det gjentatte episoder med nedstemthet og deriblant negative tanker. Takk for forklaring. Man kan med andre ord ha angst og ikke kjenne noe i kroppen i det hele tatt? Anonymkode: 49f18...6b0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.