AnonymBruker Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Jeg gikk en stund til en psykiater som "diagnostiserte" meg med sosial angst dvs jeg fikk ikke diagnosen offisielt i journalen men han sa at det var det det var. Men jeg kjenner ingenting i kroppen av ubehag, bare i hodet i form av tanker. Stemmer det fortsatt at jeg har sosial angst? Er avsluttet nå så fikk ikke spurt psykiater. Takk for alle svar, på forhånd 🙂 Anonymkode: 49f18...6b0 0 Siter
munchin Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg gikk en stund til en psykiater som "diagnostiserte" meg med sosial angst dvs jeg fikk ikke diagnosen offisielt i journalen men han sa at det var det det var. Men jeg kjenner ingenting i kroppen av ubehag, bare i hodet i form av tanker. Stemmer det fortsatt at jeg har sosial angst? Er avsluttet nå så fikk ikke spurt psykiater. Takk for alle svar, på forhånd 🙂 Anonymkode: 49f18...6b0 Hvorfor fikk du ikke diagnosen i journalen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.