AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 4 dager. Vet ikke så mye om hva jeg går til, og jeg er så redd! Noen som kan hjelpe meg litt med noen ord? Anonymkode: abea4...2fb 0 Siter
nachnoo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Bare len deg tilbake. De folka vet hva de gjør inkl. kjenner nye pasienters engstelse og usikkerhet. Svar så godt du kan på de spørsmål du får, og fortell dem det du mener er viktigst. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Kjempe flott sted. Du er i trygge hender. Anonymkode: 71091...830 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): 4 dager. Vet ikke så mye om hva jeg går til, og jeg er så redd! Noen som kan hjelpe meg litt med noen ord? Anonymkode: abea4...2fb Tenk at nå er du hos kompetente folk - de viser deg vei. Tillat deg selv at de får hjelpe deg. Gjør så godt du klarer. Vær deg selv, svar ærlig og vær innstilt på å ville gjøre en innsats for egen helse. Det er godt nok. Masse lykke til. Sender deg varme tanker og en virtuell klem om du vil ha. Edit: Husk at ingen spørsmål er dumme/unødvendige. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Eva Sofie skrev (20 minutter siden): Tenk at nå er du hos kompetente folk - de viser deg vei. Tillat deg selv at de får hjelpe deg. Gjør så godt du klarer. Vær deg selv, svar ærlig og vær innstilt på å ville gjøre en innsats for egen helse. Det er godt nok. Masse lykke til. Sender deg varme tanker og en virtuell klem om du vil ha. Edit: Husk at ingen spørsmål er dumme/unødvendige. Vil veldig gjerne ha den klemmen, tusen takk 💕 Anonymkode: abea4...2fb 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det var der virkelig hjelpen begynte for meg - etter å ha slitt lenge. Vær ærlig om hvordan du har det og vær takknemmelig om du får plass. Anonymkode: 74167...5a2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.