nachnoo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det er en videreutdanning over ca 5 år med praktisk, klinisk arbeid med pasienter med ulike diagnoser. Det inngår hyppig veiledning av spesialister, interne- og eksterne kurs etc. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden nachnoo skrev (1 time siden): Det er en videreutdanning over ca 5 år med praktisk, klinisk arbeid med pasienter med ulike diagnoser. Det inngår hyppig veiledning av spesialister, interne- og eksterne kurs etc. Jeg merker enorm forskjell med å gå til en psykologspesialist fremfor en psykolog uten spesialisering. Tilsvarende som allmennlege sammenlignet med nevrolog/gastrolog/endokrindolog... 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Eva Sofie skrev (2 timer siden): Jeg merker enorm forskjell med å gå til en psykologspesialist fremfor en psykolog uten spesialisering. Tilsvarende som allmennlege sammenlignet med nevrolog/gastrolog/endokrindolog... Jeg har aldri gått til psykolog, kun psykiater. Men skal ha noen samtaler med psykologspesialist nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.