AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hva har hjulpet deg mest i tilfrisknings prosessen? Bortsett fra medisiner (hvis du bruker det). For meg har det vert å vende blikket mer utover, samt fylle dagene med mer innhold (alt fra hobbyer, fontenehus, jobb, møte med familie og bekjente). Anonymkode: 985b6...b00 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tvinge meg selv til aktivitet og det å være sosial. Anonymkode: ab481...139 0 Siter
psykedeliker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Å gå tilbake til verdisettet og verdipraksisene jeg hadde før jeg ble syk. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva har hjulpet deg mest i tilfrisknings prosessen? Bortsett fra medisiner (hvis du bruker det). Anonymkode: 985b6...b00 Uføretrygd. Anonymkode: 770ac...04a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Uføretrygd. Anonymkode: 770ac...04a Og ja, AAP. Anonymkode: ab481...139 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden 34 minutes ago, AnonymBruker said: Og ja, AAP. Anonymkode: ab481...139 Nei, AAP ble det bare mer stress av. Anonymkode: 770ac...04a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.