AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Eventuelt hva var grunnen til din uføretrygd? Anonymkode: b54f5...9ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Jeg har søkt gradert uføretrygd med depresjon og unnvikende pf som diagnoser lagt til grunn. Anonymkode: b54f5...9ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Du får uføretrygd basert på nedsatt funksjonsnivå, ikke diagnose(r). Anonymkode: 36133...d5b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Ja. Tilbakevendende depresjon som diagnose, med langvarig utmattelse/utbrenthet som hovedsymptom Anonymkode: ee43f...969 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august Uføretrygd er ikke knyttet til diagnose. Anonymkode: 42013...802 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Uføretrygd er ikke knyttet til diagnose. Anonymkode: 42013...802 Akkurat. Det visste jeg ikke. Anonymkode: b54f5...9ad 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september Everybody skrev (På 31.8.2025 den 19.27): Men ung ufør er mer knyttet til diagnose. Nei. Anonymkode: 0a874...bd3 0 Siter
Everybody Skrevet 2. september Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Anonymkode: 0a874...bd3 Neivel, kjære anonyme bruker. Hva er det da som avgjør ung ufør? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. september Skrevet 2. september Everybody skrev (2 timer siden): Neivel, kjære anonyme bruker. Hva er det da som avgjør ung ufør? Hvor lenge man ikke har fungert og vært syk? Det så de på hos meg. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 2. september Skrevet 2. september Fikk det etter å forsøkt de alternativene som er samlet under AAP nå. Grunnlaget var tapt arbeidsevne som følge av den samlede belastningen av psykdom, sykdom og medfødt funksjonsnedsettelse. Bipolar er uten tvil det som har skapt størst problemer med å fungere. Godt sånt kan bli bedre 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2. september Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (På 31.8.2025 den 18.10): Eventuelt hva var grunnen til din uføretrygd? Alternativet til uføretrygd var at både NAV og helsevesenet måtte ha innrømmet feilene sine. Så da definerte de meg som syk isteden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september 2 minutes ago, psykedeliker said: Alternativet til uføretrygd var at både NAV og helsevesenet måtte ha innrømmet feilene sine. Så da definerte de meg som syk isteden. Du får trygd basert på inntektsevne. Hvordan ville det at de innrømmet feilene sine bedret din inntektsevne? Anonymkode: 88b63...c16 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2. september Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan ville det at de innrømmet feilene sine bedret din inntektsevne? De måtte ha fulgt opp sine forpliktelser ovenfor meg, og tatt tak i problemene på tiltaksstedet slik at jeg kunne fullføre utdanningen jeg var i gang med etter at jeg måtte slutte i min gamle jobb. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. september Skrevet 2. september 2 hours ago, psykedeliker said: De måtte ha fulgt opp sine forpliktelser ovenfor meg, og tatt tak i problemene på tiltaksstedet slik at jeg kunne fullføre utdanningen jeg var i gang med etter at jeg måtte slutte i min gamle jobb. 2 hours ago, psykedeliker said: Alternativet til uføretrygd var at både NAV og helsevesenet måtte ha innrømmet feilene sine. Så da definerte de meg som syk isteden. Alltid alle andre sin feil. Fascinerende. Anonymkode: aa425...212 0 Siter
Everybody Skrevet 2. september Skrevet 2. september psykedeliker skrev (3 timer siden): De måtte ha fulgt opp sine forpliktelser ovenfor meg, og tatt tak i problemene på tiltaksstedet slik at jeg kunne fullføre utdanningen jeg var i gang med etter at jeg måtte slutte i min gamle jobb. Studerte du juss? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2. september Skrevet 2. september (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alltid alle andre sin feil. Fascinerende. Ikke alltid, men i dette tilfellet helt klart. Kan du dokumentere noe annet? Endret 2. september av psykedeliker 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.